Minkälainen hankala tyyppi olet?

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Helsingin Sanomissa voit testata, minkälainen hankala tyyppi olet, koska hankalahan sinäkin tietysti olet. Omaa hankaluuttani en vielä tunnusta, vaikka testi osuikin aika lailla oikeaan. Testaappas itsesi ja kerro meillekin. Älä heittäydy hankalaksi. :doubtful:
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Olet joo joo -tyyppi
Joo joo -tyyppi on kuin koira. Aina valmis heiluttamaan häntäänsä. Yleensä joo joo -tyyppiä ei pidetä hankalana, koska hän on niin miellyttävä ja vaivaton. Töissä joo joo -tyyppi on pomon suosikki, koska hän tekee juuri niin kuin käsketään. Hän ei kritisoi, eikä ajattele itse. Joo joo -tyyppi voi kuitenkin olla vaarallinen, koska hän ei auta työyhteisöä uudistumaan. Hän pitää kaikesta nykyisestä. Joskus muutokselle olisi kuitenkin syytä, sillä muutoin voi käydä niin kuin Nokian matkapuhelimille: ei oltu valmiita korjaamaan hyvää tuotetta, ja muut porskuttivat ohi oikealta ja vasemmalta. Myös parisuhteessa joo joo -tyyppi voi tuntua aluksi unelmalöydöltä, mutta pian myötäily voi alkaa ärsyttää. Joo joo -tyypin puoliso joutuu kantamaan itse vastuun, koska joo joo -tyyppi ei osaa toimia päätöksentekijänä.
Ihan hyvä, joo.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Kuten Nurtsi & Jone. Tuosta lopussa mainitusta päätöksentekokyvyttömyydestä on mulle joskus avauduttukin, sekä kumppanin että siskon toimesta. Olen pyrkinyt tekemään asian suhteen korjausliikkeitä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Kuten Nurtsi & Jone. Tuosta lopussa mainitusta päätöksentekokyvyttömyydestä on mulle joskus avauduttukin, sekä kumppanin että siskon toimesta. Olen pyrkinyt tekemään asian suhteen korjausliikkeitä.
Mulle on useasti tullu tsykotesteissä maininta, että aikaansaava ja luova, muttei tee ellei joku käske. Olen ruvennut tässä itse käskemään.
Mutta yleisesti ollut sellainen ettei huvita millään aloittaa, mutta kun aloittaa niin tekee loppuun asti vaikka väkisin.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
joojoo tyypin antoi vaik oikeasti olen huolellinen perfektionisti kuhan "oikeisiin" asioihin vaan päästään. :cool:
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Silleen huono testi kun siinä näköjään on vain kaksi mahdollista lopputulosta:doubtful:
 
Ylös