Miten herkuttelet F1-kisan aikana?

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Itse tykkään syödä jotain hyvää laadukasta F1-kisaa TV:stä seuratessani. Yleensä suosin kebab-ranskaa (eli kebab ranskalaisilla), mutta nyt alkanut ärsyttämään tuo ko. "ravintolan" kuitittomuus eli verottajaahan ne kusettaa minkä kerkiää ja siten tälle kaudelle olen tilannut kiinalaisesta usein tietyn curry-beef annoksen. Onkin ollut hyvää.

Joskus teen sisäfileestä pihvit, mutta yleensä en jaksa panostaa itse kokkailuun tiskauksineen kaikkineen kisan suhteen.

Joskus tullut sorruttua esim. sipsiin jälkäriksi. Cokis Zeroa kyytinpoikana niin ruokien kuin sipsinkin suhteen. Ja sit tykkään ostaa paketin sitä kallista Amerikan suklaajätskiä, joku Tom & Jerry`s sen nimi on tms. Purkissa. Sattumia (mm. keksin palasia) mukana, tosi hyvää!

Miten sinä herkuttelet kisan aikana?

Ps. Pliis, ei mitään kalorilaskemisia. Kerran tässä vaan eletään:ahem: Ja nyt vielä Kimin rata eli Spa alkamassa, huh huh!:thumbup:
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
En jouda syömään kesken F1-kisan. :D
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kahvin juonti on monimutkaisinta mihin kykenen. Ruokailu saattaisi vaatia esim. ruokailuvälineiden käyttöä mikä on jo liikaa mun ajatustoiminnalle kisan aikana.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Ei tuu mitään syötyä. Joku kausi oli tapana varata kokista kisaan, mutta sekin on nyt jäänyt. Keskityn kisan seuraamiseen.
 

Pahkasika

Well-known member
Liittynyt
12.1.2008
Viestit
2319
Sijainti
Oulu
Kisan aikana ei juuri tule syötyä mitään, mutta preracen aikana yleensä pari kuppia kahvia ja välipalaa, ts. jäätelöä/pullaa/keksiä. Nykyinen 1½h prerace vaan vähän vaikeuttaa tilannetta, kun pitää taktikoida missä välissä tämän aterioinnin aloittaa, ellei halua juoda pannullista kahvia.
 

Teoderik

Banned
Liittynyt
14.12.2008
Viestit
1032
Syöminen vaatisi katseen kääntämistä pois kisatapahtumista. Ei käy.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Joskus kahvia ja leipää. Ainakin aamukisojen aikana.

Muuten ei juuri tule nykyään syötyä kisan aikana. Joskus taannoin meni sipsejä ja limpparia, kunnes paino huiteli 100kg lukemissa.
 

Kimika_

Well-known member
Liittynyt
23.10.2006
Viestit
1028
Sijainti
Larkwater
Yleensä tulee juotua pari kuppia kahvia ja syötyä voileipää siinä samalla ja joskus joku karkkipussi.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
En pysty syömään mitään. Syinä jänskätys ja intensiivinen kisaseuranta.

edit: Poikkeuksena tähän tilanne, jossa seuraan kisaa jossain julkisessa paikassa, kuten ravitsemusliikkeessä.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Mehua/limua ja jotain naposteltavaa yleensä. Tänään appelsiini-cola -mehua ja karkkia.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Juon joskus olutta, yleensä kahvia ja vettä. Syöminen haittaa seuraamista joten se on syytä hoitaa pois ennen kisaa.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18369
Toisinaan juon mehua taikka limua, mut syötyä ei pahemmin tule mitään kisan aikana. Joskus oon saattanut sipsejä napostella tai ihan päivällis safkaa.
 

Mustis85

Well-known member
Liittynyt
19.10.2009
Viestit
162
Tänään(kin) tuli juotua kahvi ja syötyä pulla just ennen starttia. Itse kisan aikana ei ehdi... :D
 

Automenu

Well-known member
Liittynyt
2.11.2008
Viestit
2335
Votkaryyppyjä pre-racen aikana, määrä vaihtelee.
 
Ylös