Monacomöötte Tampereella 25.5.2013

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kuten tuolla aiemmin kirjoittelin, niin kävin sitten varaamassa Kaijakan saunatilat ajankohdalle lauantai 25. toukokuuta anno domini tämä vuosi. Ja tämähän on siis perinteinen Monaco-aika-ajo- möötteajankohta, huh olipas pitkä yhdyssana.
Saunan hinta on 70 € ja tarjoukseen sisältyy se, että virvokekopan saa siihen päälle hintaan 60 €. Voisin niitä nyt varailla vaikkapa 2:aksi, jos jengi katsoo, että 48 pulloa pöllö-öljyä menee tällä porukalla helposti henkitorveen.

Tässä hieman faktaa eriteltynä:

+ halpaahan tuo tuntuisi olevan
+/- karaoke
+ Kaijakan yläkerrassa on...no, jos ette tiedä niin jättäkää tietämättä
+ iso terassi, jossa voi löyhytellä ja istuskella katsellen järvimaisemia
+ saunassa saa olla niin pitkään kuin rafla on auki, ehkä jopa pidempäänkin

- saunatila on aika pieni, saunaan mahtuu kerrallaan ehkä 4 hahmoa, ja sinne tiloihinkin jotain 12 mutta ainahan sitä voi öllötellä siinä baarin puolella
- Max ei näy mutta Kolmonen näkyy saunatiloissa, jolloin voisi harkita aika-ajojen katsomista vasta klo 18 jälkilähetyksenä. Tai jotain.
- /+ karaoke
- EI OMIA JUOMIA!
- ravintolaan johtavat rappuset, joka voi olla lähinnä poistumisvaiheessa joillekuille ylivoimaista


Tulonsa ovat tähän mennessä varmistaneet:

- AskoÄssä
- Koiruus
- Harvuska Zeidis
- Follo
- Stedos
- Darren the Kikkeli
- iceman1988
- Jalperi

Tulonsa kanssa vahvaa entiijää pelailevat, mutta lopulta kuitenkin paikalle saapuvat:

- kouvo
- Kukkis
- Mehe Ruonansuu
- Doomii
- Flaavio
- tmoi
- Sue
- Howdy
- Balttis
- Mosse
- Juspani

Mukamas leikisti tulossa mutta sitten eivät kuitenkaan uskalla kun ovat nynnyjä:

- þýðingafræðingur, junan viimeinen vaunu
- Dodge
- Frentsen
- 0,5-pöhkö
- S.A.
- burb
- Paavo17
- FW08
- Otto "kola-Olli" Hokkanen
- Triathlon

Saunan hinnaksi tulisi siis tähän mennessä varmistaneiden määrällä 6,80 per klyyvari + mahdolliset kurkunkostukkeet. Ja jos epävarmoista kaikki saadaan smegeen, hinta painuukin jo 2,80 eunukkiin kasvoa kohti.

Näillä eväillä kohti parempaa tulevaisuutta. Päivitän tätä viestiä aina kun asiaa tulee ja sitähän tulee.
 
Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mut voi lisätä tohon purpin ja paavon listaan. Jos vaikka säikyttäisin purpin saapumaan paikalle.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Alppu ei ole itse tulossa paikalle?
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Mä mielestäni kirjoitin edelliseen toikkiin, että tuloni on vielä kohtalaisen epävarma ja riippuu tuonaikaisista opinto/työjutuista. Ihan vain ettei tuo mun nimimerkki nyt häiritse ketään tuolla varmojen saapujien puolella. Tai varsinkaan aja ketään potentiaalista osallistujaa karkuun.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mä mielestäni kirjoitin edelliseen toikkiin, että tuloni on vielä kohtalaisen epävarma ja riippuu tuonaikaisista opinto/työjutuista. Ihan vain ettei tuo mun nimimerkki nyt häiritse ketään tuolla varmojen saapujien puolella. Tai varsinkaan aja ketään potentiaalista osallistujaa karkuun.
MINÄ pelästyin sun saapumista ja siksi en olekaan itse nimenä listalla.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Mut voi lisätä tuohon Tulonsa kanssa vahvaa entiijää pelailevat, mutta lopulta kuitenkin paikalle saapuvat -karsinaan.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Nyt! NYT RIITTÄÄ!! TUOSTA HYVÄSTÄ VÄHENNÄN SULTA 0,25 PISTETTÄ SUN...ööö...RASVAPROSENTISTA! Eikäkun onkse huono. NO JOSTAIN!
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Mä mielestäni kirjoitin edelliseen toikkiin, että tuloni on vielä kohtalaisen epävarma ja riippuu tuonaikaisista opinto/työjutuista.
onko Follo pitänyt ottaa joskus vakavastikin?
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Voisin saapuakkin paikalle ellen ole ennen kyseistä tapahtumaa saanut permabanneja palstalle.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Olen tuolloin aivan toisessa päässä Suomea.
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Se on ihan 100 prosenttisesti sun omissa käsissä.
Olen pitkä muistinen. Viimeisin kuukauden kakku tuli niin naurettavin perustein, että Jarkko Ruudun ja Ville Niemisen nimellä saadut jäähyt jäävät heittämällä kakkoseksi. Kiedonki marttyyrin viittani entistä tiukemalle.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Olen pitkä muistinen. Viimeisin kuukauden kakku tuli niin naurettavin perustein, että Jarkko Ruudun ja Ville Niemisen nimellä saadut jäähyt jäävät heittämällä kakkoseksi. Kiedonki marttyyrin viittani entistä tiukemalle.
Ei tullut. Suosittelen viemään viitan kaniin ja sijoittamaan siitä irtoavan summan kokonaisuudessaan terveeseen itsekritiikkiin ja realistiseen omakuvaan. Niitä saa ainakin Biltemasta.
 
Ylös