MOOTTORIPYÖRÄNÄYTTELY LAHDESSA

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3185
Sijainti
Lahti
Näkyisi olevan tuossa nurkalla. Minua kiinnostaisi moikata erityisesti Agostinia ja Länsivuoren Tepiä, vaikka en kumpaakaan henkilökohtaisesti tunne. Oli ne aika starbuja ja huimapäitä aikoinaan. Kuitenkin aion säästää pääsylippuni hinnan iRacingia varten. Ostan Volkkarin! Agon ja Tepin lisäksi näyttelyssä ei minulle juuri mitään muuta olisikaan. Kuulun nimittäin sarjaan; ei suuremmin kiinnosta äimistellä moottorivempeleitä. Jos siellä saisi ajaa niillä vehkeillä, voisin maksaa, enemmmänkin kuin normi pääsylipun hinnan.

Pakko kertoa tarina. Armeijasta päästyäni muutin velipoikieni luo Ruotsiin. He olivat minun maatapuolustaessani petturimaisesti myyneet kaiken yhteisen kilpakalustomme pois, solidaarisia kun olivat:mad_old:, ja oli kuulemma jo aika siirtyä maantiemoottoripyöräilyyn. Taivuin enemmistön päätökseen (2-1), ja mennä päräytimme hankkimaan minullekin maantiemotukkaa. Källi ajatukseni oli siirtyä rupularengas-sarjoista asfaltille, ainakin joskus lähitulevaisuudessa. Falunissa oli kiltti moottoripyöräkauppias ja hänellä jo silloin hyvässä maineessa oleva 900 SS Ducati myynnissä. Minä kampesin sarviin ja lähdin pikku koeajelulle. Velipoika jäi kauppiaan viereen odottelemaan. Liikkeen omistajan ilmeet olivat olleet katsomisen arvoiset, kun hän kuuli kuinka Ducatia käskytettiin lähiteillä. Pitihän siitä toki karstat venttiileistä polttaa, kokeilla gummien pito ja testata jarrujen purevuutta!

Semmoisista näyttely- koeajopirskeistä voisin sen kympin pari maksaakin. Pelkkä katsominen on vähän kuin menisi nälissään herkkupöydän ääreen istuskelemaan ja nuuhkimaan.

Kiva kuitenkin katsella kun porukkaa valuu yhtenä jonona tuosta ikkunamme alitse Messukeskukseen motukoita katselemaan. :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

motofan

Well-known member
Liittynyt
27.6.2008
Viestit
59
Sijainti
helsinki
kävin itte siellä

Kävin itte siellä Katsomassa Näyttelyä ja Tykkäsin...
 
Ylös