Olen....

Oletko?


  • Äänestäjiä yhteensä
    16

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Niin mikä olet?

Ilmeisesti nykyään ei tiedetä mitä sukupuolta tyypit hei on...löytyy kaikenlaista miespuolisten ja naispuolisten välillä.
Ihan niinku välineriippumaton juttu hei.
 
Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Formulanomi ei vastauksensa perusteella ole vielä saanut kertaakaan, muutaman sadan vuoden vänkäämisen jälkeenkään.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Formulanomi ei vastauksensa perusteella ole vielä saanut kertaakaan, muutaman sadan vuoden vänkäämisen jälkeenkään.
Soon vonkaamista, ei vänkäämistä.

Oman sukupuolen määrittely ei mun mielestäni ole mikään erityisen vaikea juttu yleensä. Eikä se edellytä sitä, että välineistö olisi käytössä tai olisi ollut käytössä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kastemadot ovat kaksineuvoisia, eli jokaisella kastemadolla on pienestä pitäen sekä uroksen että naaraan sukupuolielimet. Tilanne muuttuu kuitenkin parittelun jälkeen, ja naaraan osaa toimittanut menettää naaraspuoliset sukupuolielimensä ja muuttuu pelkäksi urokseksi.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4961
Sijainti
Parc Fermé
rukoillut. Ja sekoillut. rukoillut. Ja homoillut!


Arvoisat naapurit, olen ruvennut ryyppäämään ja pahoittelen siitä aiheutuvaa häiriötä!


Minä juon nyt Gambinaa - hoitakaa siihen asti omat asianne!
 

Örfil

Guest
Biisihän oli mainio.

Kertsiä ei passaa lauleskella muiden kuullen.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Olen ruma ja läski.
Lohdutuksen sanoina sanoisi, että et ole ainoa plösö tässä maailmassa. On paljon muitakin, jotka ovat ylensyöneet itsensä surkeiksi muodottoman näköiseksi ameeboiksi. Limasia elukoita, kaikki tyyni. Vievät lentokoneessakin monen paikat kerralla. Hyi helvetti. Montako pläskiä supersankaria tulee muuten mieleesi? Voin kertoa, että Obelix on ilmeisesti ainoa lihava supersankari ja sekin on pelkkä piirroshahmo ja vieläpä kukkakeppi, laiheliini Asterix menee Obelixin edelle ihan kaikessa. Asterix on muuten viksukin, toisin kuin kakkosketjulainen supersankari tyhmänpläski läski-Obelix. Lihavat ihmiset ei ole kovin viksuja ole...kuten ei siis Obelixkaan. Pöntöt plösöt. Ja ei ne lihavat ihmiset tee koko ajan kepposiakaan, saatikka olisivat muka leppoisia. Kuten varmaan hyvin ihrakasana tiedät!
 
Ylös