Oletko yöpynyt ulkona kovassa pakkasessa?

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4848
Sijainti
Vantaa
Erittäin tärkeä kysymys. Itse en ole yöpynyt ulkona kovalla pakkasella, mutta elämys se voisi olla. Karpon ohjelmassa eräs mies yöpyi ulkona makuupussissa 30 asteen pakkasella ihan omasta vapaasta tahdostaan. Olisi voinut yöpyä asuntolassa, mutta ei viihtynyt siellä, koska se rajoittaa ihmisten elämää. Todellinen karpaasi! Eikä hänellä ollut edes kylmä.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Jos telttailu lasketaan, niin

-30c kelissä puolijoukkuteltassa jossa kamiina oli sammunut. Kuten lämmittäjätkin.

Ei ollut edes armeija-aikana tuo.
 

Örfil

Guest
Koska partsin ovi meni vahingossa lukkoon tupukkareissulla?
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Joo, mutten silleen niinku kunnolla vaan noin parin tunnin tirsat pakkasvaatteet päällä. Oli aika kylmä nukkua, mutta olen silti onnellinen etten alkanut mitään makuupusseja virittämään kun näki kuinka jotkut muut yritti hytisevinä nousta lämpimästä pussista kalsareissaan pakkaseen ja pukea kylmiä vaatteita päälle.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kai nyt kaikki asevelvollisuuteen raukkuutaan alistuneet ovat moisissa olosuhteissa yöpyneet.
Tästä onkin siis luettavissa, ettei toikin aloittaja ole käynyt 'miesten koulua', josta hänelle piste. Seuraava käsittelemänsä turkiseläin kuolettaa tosin tuon pinnan.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Kova pakkanen -30 astetta?

Kun oma ennätys on -118 astetta missä on ollut, niin -30 on lähinnä kuin Malagan tuulahdus.:p

Diplomikin löytyy.
 

Örfil

Guest
Kai nyt kaikki asevelvollisuuteen raukkuutaan alistuneet ovat moisissa olosuhteissa yöpyneet.
Tästä onkin siis luettavissa, ettei toikin aloittaja ole käynyt 'miesten koulua', josta hänelle piste. Seuraava käsittelemänsä turkiseläin kuolettaa tosin tuon pinnan.
Suurpasifisti ja huilutieteen maisteri Albert koittaa saada jujutettua jarnaan, mutta enhän mene ansalankaan, enhän?
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4961
Sijainti
Parc Fermé
Kyllä olen. Yhden kerran jopa "vapaaehtoisesti". Humalatilalla oli vaikutusta tähänkin seikkailuun.
 

Örfil

Guest
Villi arvaus, että jos poistetaan vastausvaihtoehdoista määritteet "kännissä" ja "intissä", niin "olen yöpynyt" vastausten määrä putoaa dramaattisesti.
 
Ylös