Parhaat kisat katsoa

Davros

Well-known member
Mitkä radat on parhaat, joilla on kisaa katsoa teidän mielestä. Mulle se on ehdottomasti Sao Paolo. Rata on jo muutenkin ehdoton suosikkini, ja kun se on yleensä koko kalenterin viimeinen kisa, niin jännitystä piisaa. Ainakin vuosien 2007, 2008 ja 2012 Brasilian kisat on ollut loistavia ja jännittäviä. Ehdoton ykkönen.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Itse olen suuri prime time -viihteen ystävä, joten Amerikan kisat ovat lähellä sydäntä. Sikäläiset radatkin tuppaavat usein tarjoamaan keskimääräistä viihdyttävämpiä kisoja ja Interlagos kauden päätöskilpailuna on tietysti aivan erityinen tapaus.

Lisäksi Australian kisassa on aina oma tunnelmansa, varsinkin jos on kauden avauskisa. Saisivat siirtää kisan alkamisajankohdan takaisin muutamaa tuntia aikaisemmaksi missä se vielä joitakin vuosia sitten oli.

WebSlave

Trackman
Tunnen Bahrainia ja uutta Hockea kohtaan jonkinlaista lukkarinrakkautta. Siksi kisat niillä ovat minulle erityisessä asemassa. Ne saavat aivan kohtuuttomasti sontaa niskaan, vaikka molemmat ovat hyviä ratoja. Kritiikin perimmäiset syyt ovatkin ihan muualla kuin radassa, mutta silti itse ratoja haukutaan.

Legoma brasiko

\ ¨o¨ /
Itse olen suuri prime time -viihteen ystävä, joten Amerikan kisat ovat lähellä sydäntä.
Minusta taasen aamukisat ovat ehdottomasti parhaita.
Pirteänä niitä katselee mielellään aamukahvit juoneena, toisin kuin iltapäivällä päiväunien aikaan tulevat kisat joita varten pitää keittää kahvit ettei nukahtaisi. Varsinkin jos perinteistä jonoajoa harrastavat.

öö ruz

Speed for ever
Spa ja Montreal toimii. Jostain syystä pakko kehua Nyrreäkin.