Pasila

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Tänne saa ilmoittautua. Siis Pasilaan koukkuun jääneet tai faneiksi tunnustautuvat. Toinen tuotantokausihan alkoi pyöriä eilen, ja uusin jakso on nähtävissä YLE Areenassa. Sarjalla on myös kotisivut.

Itse ainakin olin tyytyväinen toisen kauden avaukseen. Taattua Pasila-settiä :thumbup: :D

En yleensä seuraa mitään sarjoja, mutta tätä tulee varmasti katseltua, netistä. Jos tää olis ollu saatavilla vain tv-lähetyksenä, en varmastikaan olisi ekaa kauttakaan tullut koskaan katsoneeksi.
 

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8222
On taas lyöty semmoseen lähetyspaikkaan että ei tuu töllöttimestä katottua. Mutta Areenasta tulee varmaan tsiikattua, suomalainen huumoriviihde on muuten sen verran olematonta että tätä kyllä katsoo mielellään.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Yritin katsoa eilen, kun sitä on niin paljon hehkutettu..

Tollaista hehheh-huumoria.. Käytetään paljon kirosanoja ja siinä on paljon väkisin väännettyä huumoria.. Siis tuo kirosanojen käyttö tuo sellaisen samanlaisen vaikutelman kuin joissain teinipissalaurien tekemissä salkkari-ismo mixauksissa, joita hahmo Joni linkkailee vähän väliä..

Mielestäni tuo on täysin yliarvostettu sarja.

Ilmeisesti minä olen kuitenkin vaan niin huumorintajuton ja tylsä tyyppi, koska tuntuu, ettei ole kovin montaa, joka tuosta sarjasta ei pidä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24206
Sijainti
lappeen Ranta
Pidän. Yhtä hyvänä jatkui sarja toisen kauden akalla jaksolla kuin aikaisemminkin. Jossain vaiheessa täytynee hankkia dvd-formaatissa.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Kiva toikki, kun vaikka kuinka yrittää lukee kunnolla ja oikeesti, niin siinä vaan HETI lukee, että Jusila Paskanen. Kiitooooos.
 

Nick

sadasseitsemäs
Liittynyt
30.6.2004
Viestit
2047
Sijainti
Tampere
Loistava sarja. Ensimmäisen kauden jaksot nähnyt DVD:ltä monta kertaa. :thumbup:

Ja yhtä hyvältä näyttää toinenkin kausi. Tai ainakin toisen kauden ensimmäinen jakso. :ahem:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Taattua Pasilaa kyllä :thumbup:

Lopun yksinpuhelun ehdittyä karvajalkanatsiin kakistelin pitkään yskän ja hekottelun välimaastossa.. melkein keuhkot pihalle siintä. Ei pitäisi katsoa tuommoisia räkälimayskän vallitessa. :nope:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Se koiranaisen eläinystävästereotyyppi oli kyllä niiin hyvä. Just tollasia ne on kaikki ja jok'ikinen! :ahem:

Äsken katsomassani dinosaurusohjelmassa muuten esiintyi gepardi :D Esimerkkinä siitä, että nisäkkäät on nopeita. Tuo eläinmaailman suuri kupla... :D Jep, on tullut Pasilan eka kausi katsoattua pariin kertaan :rolleyes:
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Yritin katsoa eilen, kun sitä on niin paljon hehkutettu..

Tollaista hehheh-huumoria.. Käytetään paljon kirosanoja ja siinä on paljon väkisin väännettyä huumoria.. Siis tuo kirosanojen käyttö tuo sellaisen samanlaisen vaikutelman kuin joissain teinipissalaurien tekemissä salkkari-ismo mixauksissa, joita hahmo Joni linkkailee vähän väliä..

Mielestäni tuo on täysin yliarvostettu sarja.
On todellakin yliarvostettu. Muutaman hauskan heiton jokainen jakso tarjoaa mutta muuten ovat melko yhdentekeviä. Dialogi paikoitellen väkisinväännetyn oloista.

En jaksa ymmärtää mitä hulvatonta siinä Phil Collins-darrassakin oli.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
On todellakin yliarvostettu. Muutaman hauskan heiton jokainen jakso tarjoaa mutta muuten ovat melko yhdentekeviä. Dialogi paikoitellen väkisinväännetyn oloista.

En jaksa ymmärtää mitä hulvatonta siinä Phil Collins-darrassakin oli.
Mä ihan oikeesti ihmettelen sarjan suosiota. Siskolla ja minulla on suurinpiirtein sama maku näiden komediasarjojen suhteen, mutta tässä kohtaa tulee selkeä ero. Ei vaan mene mun kaaliin, mikä se juju on. Ja pari jaksoa on puoliväkisin jopa tullut läpi katsottua eikä jäänyt käteen kuin vittumainen ärsytys.

En siis kritisoi, ihan oikeesti haluaisin ymmärtää homman jujun. :D
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mä ihan oikeesti ihmettelen sarjan suosiota. Siskolla ja minulla on suurinpiirtein sama maku näiden komediasarjojen suhteen, mutta tässä kohtaa tulee selkeä ero. Ei vaan mene mun kaaliin, mikä se juju on. Ja pari jaksoa on puoliväkisin jopa tullut läpi katsottua eikä jäänyt käteen kuin vittumainen ärsytys.

En siis kritisoi, ihan oikeesti haluaisin ymmärtää homman jujun. :D
Ainakin keksi asiaa osaan eritellä, mitkä ko. sarjassa ärsyttää:
- Tutti
- Ääninäyttely
 
Ylös