Pelejä läppärille

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Jeps.. pitäisi suositella pelejä, mitkä toimisivat hyvin uudessa halpisläppärissä, missä on esim. Turion64 ML-37 (2.0GHz) +ATi Xpress 200M+1024MB muistia..tuo Xpress 200M on todella loistava piiri, 3dMark01SE:ssä n. 3500 pistettä ja 06:ssa n. 150 pistettä.

Nyt on jo hankittuna ja koluttuna: Red Alert 1 ja 2, Imperium Galactica 2 ja Freespace 1 ja 2. Mitäs muita vuosituhannen vaihteen pelejä voisi suositella?

(Tuolta ajalta enää muista paljoa pelejä)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Rusina sanoi:
Jeps.. pitäisi suositella pelejä, mitkä toimisivat hyvin uudessa halpisläppärissä, missä on esim. Turion64 ML-37 (2.0GHz) +ATi Xpress 200M+1024MB muistia..tuo Xpress 200M on todella loistava piiri, 3dMark01SE:ssä n. 3500 pistettä ja 06:ssa n. 150 pistettä.

Nyt on jo hankittuna ja koluttuna: Red Alert 1 ja 2, Imperium Galactica 2 ja Freespace 1 ja 2. Mitäs muita vuosituhannen vaihteen pelejä voisi suositella?

(Tuolta ajalta enää muista paljoa pelejä)
Deus Ex, yksi parhaista shootereista ikuna. Siis se ykkäsosa, kakkonenhan oli aikalailla surkea, siis se vähä mitä sitä jaksoin edes alusta pelata :rolleyes:

Max Payne?
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
OoPee sanoi:
Deus Ex, yksi parhaista shootereista ikuna. Siis se ykkäsosa, kakkonenhan oli aikalailla surkea, siis se vähä mitä sitä jaksoin edes alusta pelata :rolleyes:

Max Payne?
Miten voi unohtaa Max Paynen :jaska:

Pyörisiköhän GP3?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Miten Max Payne kakkosessa Mona pääsee etenemään kohdasta " The Genius of the Hole"? Kyseessä on se kohta, jossa Mona on parvekeelta ampunut kaasupullot ja ne ovat räjähtäneet ja kaikki pahikset ovat pihalla kuolleita. Max piileskelee suojassa jonkun zydeemin takana ja tähtäilee olemattomia pahiksia.

Tää on jäänyt mulle ikuiseksi traumaksi. Olen jopa katsonut walkthroughin ja siellä sanotaan vaan, että tarttee lähtee käytävää pitkin juoksemaan. Mutta kun ei pääse!! Siitä tilasta on yks ainoa tie ulos ja se ovi ei aukea. :mad: Täydellinen umpikuja siis.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Miten Max Payne kakkosessa Mona pääsee etenemään kohdasta " The Genius of the Hole"? Kyseessä on se kohta, jossa Mona on parvekeelta ampunut kaasupullot ja ne ovat räjähtäneet ja kaikki pahikset ovat pihalla kuolleita. Max piileskelee suojassa jonkun zydeemin takana ja tähtäilee olemattomia pahiksia.

Tää on jäänyt mulle ikuiseksi traumaksi. Olen jopa katsonut walkthroughin ja siellä sanotaan vaan, että tarttee lähtee käytävää pitkin juoksemaan. Mutta kun ei pääse!! Siitä tilasta on yks ainoa tie ulos ja se ovi ei aukea. :mad: Täydellinen umpikuja siis.
En kyä millään muista tommosta, en siitä jo kuitenkin aikaa, kun tuon olen läpi pelannut :(
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Suosittelisin kokeilemaan tätä erittäin addiktiivista peliä Kyodai Mahjonggiä, siinä pelissä on hyvät äänet ja valtavasti pelilaattojen tasoja, myös eri pelimuotoja on ja siinä on mukana samantyylinen pelimuoto kuten Rusinan tarjoama ruma eläinpeli-linkki. Tässä yksi kuva:



Linkki kotisivuille:

Kyodai Mahjongg

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
En kyä millään muista tommosta, en siitä jo kuitenkin aikaa, kun tuon olen läpi pelannut :(
Pakkohan se oli sitten kokeilla ja asentaa peli tälle koneelle ja sitten chiittaamalla tohon kohtaan ja homma selvisikin.

Pelissä on siinä kohdassa joko bugi tai pirun ärsyttävä ominaisuus. Jos Mona niittaa ne kaikki jätkät ampumalla, niin siitä kohdasta ei pääse enää eteenpäin vaikka ampuisi tuon jälkeen ne kaasupullot. Eli osa pahiksista täytyy niitata heti alkuunsa räjäyttämällä ampumalla kaasupullot ja sitten vasta ampumalla jäljelle jääneet.

Tosta riemastuneena sitten pelasin yhdellä istumalla ilman chiittejä koko Max Payne kakkosen läpi. :eek:
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4514
Sijainti
Kokkola
Hemmetti että komea mahjongg, onkos tuo ilmainen? Kun vertaavana esimerkkinä näistä perinteisistä peleistä ja niiden eri versioista, googlettamalla löysin ison läjän maksullisia tetriksiä.
 
Ylös