Pilasoitot

Iceboy

Jo vuodesta 1998.
Liittynyt
22.3.2009
Viestit
14
Sijainti
Turku
Oletteko itse saaneet tai soittaneet pilapuheluja.
Itse sain klo 2.00 yöllä pilasoiton, jonka soittaja katkaisi puhelun heti kun ehdin edes vastata. Yleistä keskustelua pilasoitoista.
 
Viimeksi muokattu:

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Oletteko itse saaneet tai soittaneet pilapuheluja.
Itse sain klo 2.00 yöllä pilasoiton, jonka soittaja katkaisi puhelun heti kun ehdin edes vastata. Yleistä keskustelua pilasoitoista.
Tuohan kuulostaa enemmän häirinnältä kuin pilalta. Olen saanut moisia puheluita ja myös öisiä läähätyspuheluita (naisilta). Oikeita pilailupuheluitakin on tullut, etenkin aprillipäivinä.
 

Makkonen

Guest
Tuohan kuulostaa enemmän häirinnältä kuin pilalta.
Jeps.
Ex harrasti eromme jälkeen yöllisiä häiriöpuheluita siihen malliin että vaihdoin numeroa. Eipä ole sen jälkeen tullut moisia.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Jeps.
Ex harrasti eromme jälkeen yöllisiä häiriöpuheluita siihen malliin että vaihdoin numeroa. Eipä ole sen jälkeen tullut moisia.
Eikös tuollaiseen olisi voinut seuraavana yönä sopivan myöhään (tai aamulla sopivan aikaisin) soittaa takaisin ja kysyä, että: "Sulla oli jotain asiaa?"
 

Makkonen

Guest
Eikös tuollaiseen olisi voinut seuraavana yönä sopivan myöhään (tai aamulla sopivan aikaisin) soittaa takaisin ja kysyä, että: "Sulla oli jotain asiaa?"
En lähtenyt samalle linjalle hänen kanssaan. Ei kuulu tapoihin tehdä tuollaista.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Kouluaikaan yks mun frendeista oli ihan mestari tuossa. Nauhoitti usean niista.
Naureskeltiin jalkikateen kippurassa....

Muistan yhden kun soitti jollekin naiselle illalla ja keskustelu meni jotenkin nain:
- terve terve. Ma oon nyt taalla lentokentalla, mika se teidan osoite olikaan?
Nainen: anteeks kuka siella on?
- No Seppo tietenkin.
Nainen: Kuka Seppo.
- No sun serkkus Seppo
Nainen: Ei mulla ole Seppo nimista serkkua
- Hehheh, ma olen aina sanonut etta toi sun huumori on aika huonoa. Sano nyt se osoite ja pane sauna lampiamaan, mulla on taxfreesta useampi pullo mukana niin nautitaan niista myohaan yohon.
Nainen: sulla on nyt kylla varmaan vaara numero.
- jnejnejnejne..... (jatkui pitkaan ja taa frendi haukkui tan muijan koko suvun ja totesi etta perkele potkii oven sisaan jos ei paase saunaan, lopulta muija loi luurin korvaan) :rolleyes:

Toinen oli joku hysteerinen kissajuttu:
- tassa Reino teidan naapurista. se teidan kissa tuli tuosta postiluukusta sisaan, hyppeli ympari seinia, soi jaakaapista minun makkarat ja matitahnat. sitten repi nahkasohvan palasiksi, raiskasi meidan Mustin ja hyppas kattokruunuun, sielta se sahisi ja sylki minua korvaan. Onneksi talonmies tuli apuun ja laittoi sen pirtelokoneeseen. Hirvean pahanmakuista siita tuli, tuletko maistamaan? (tama kaikki ihan putkeen, vastaaja oli pitkaan hiljaa ja sanoi sitten etta se on kylla toinen naapuri kenella se kissa on... :D)

Osan noista se myi jonnekin. En enaa muista minne.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Kyllä, kaverit ovat joskus ammoin soitelleet pilareita. Ei niistä yhtään harmia ollut.
 

Makkonen

Guest
Kouluaikaan yks mun frendeista oli ihan mestari tuossa. Nauhoitti usean niista.
Naureskeltiin jalkikateen kippurassa....

Muistan yhden kun soitti jollekin naiselle illalla ja keskustelu meni jotenkin nain:
- terve terve. Ma oon nyt taalla lentokentalla, mika se teidan osoite olikaan?
Nainen: anteeks kuka siella on?
- No Seppo tietenkin.
Nainen: Kuka Seppo.
- No sun serkkus Seppo
Nainen: Ei mulla ole Seppo nimista serkkua
- Hehheh, ma olen aina sanonut etta toi sun huumori on aika huonoa. Sano nyt se osoite ja pane sauna lampiamaan, mulla on taxfreesta useampi pullo mukana niin nautitaan niista myohaan yohon.
Nainen: sulla on nyt kylla varmaan vaara numero.
- jnejnejnejne..... (jatkui pitkaan ja taa frendi haukkui tan muijan koko suvun ja totesi etta perkele potkii oven sisaan jos ei paase saunaan, lopulta muija loi luurin korvaan) :rolleyes:

Toinen oli joku hysteerinen kissajuttu:
- tassa Reino teidan naapurista. se teidan kissa tuli tuosta postiluukusta sisaan, hyppeli ympari seinia, soi jaakaapista minun makkarat ja matitahnat. sitten repi nahkasohvan palasiksi, raiskasi meidan Mustin ja hyppas kattokruunuun, sielta se sahisi ja sylki minua korvaan. Onneksi talonmies tuli apuun ja laittoi sen pirtelokoneeseen. Hirvean pahanmakuista siita tuli, tuletko maistamaan? (tama kaikki ihan putkeen, vastaaja oli pitkaan hiljaa ja sanoi sitten etta se on kylla toinen naapuri kenella se kissa on... :D)

Osan noista se myi jonnekin. En enaa muista minne.
Loistosettiä! :D:ahem:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Eipäs ole tullut soiteltua ylä-asteen jälkeen, eikä kyllä ole soitettukaan. Kännipuheluita kyllä, mutta se on vähän eri.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
No tätä tuli lankapuhelinten aikaan muutamankin kerran noudatettua. Valittiin joku ikävä tyyppi, jolle soitto keskellä yötä:

- Haloo.... (unenpöpperöisellä äänellä)
- Onks Reino kotona?
- Täh... täällä ketään Reinoa asu. Taitaa olla väärä numero...
- Aha, hyvät yöt.

Puoli tuntia ja toinen kaveri soittaa...

- No haloo (jo tuskastuneemmalla äänellä)
- Onkohan Reino paikall?
- Täällä ei ketää Reinoa kuulkaa ole, toinen kerta jo kun kysellään!
- Okei.

Vajaa tunti ja uudelleen...

- No mitä nyt taas! (ärsyyntyneellä äänellä)
- Jokohan se Reino on kotona?
- TÄÄLLÄ EI OO REINOA! NYT ON YÖ JA TÄMÄ ON VÄÄRÄ NUMERO PERKELE! *KLIK*

Ja viimenen soitto:

- JO ON PERKELE!
- Reino täällä moro, onks mua muuten kyselty?
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
No tätä tuli lankapuhelinten aikaan muutamankin kerran noudatettua. Valittiin joku ikävä tyyppi, jolle soitto keskellä yötä:

- Haloo.... (unenpöpperöisellä äänellä)
- Onks Reino kotona?
- Täh... täällä ketään Reinoa asu. Taitaa olla väärä numero...
- Aha, hyvät yöt.

Puoli tuntia ja toinen kaveri soittaa...

- No haloo (jo tuskastuneemmalla äänellä)
- Onkohan Reino paikall?
- Täällä ei ketää Reinoa kuulkaa ole, toinen kerta jo kun kysellään!
- Okei.

Vajaa tunti ja uudelleen...

- No mitä nyt taas! (ärsyyntyneellä äänellä)
- Jokohan se Reino on kotona?
- TÄÄLLÄ EI OO REINOA! NYT ON YÖ JA TÄMÄ ON VÄÄRÄ NUMERO PERKELE! *KLIK*

Ja viimenen soitto:

- JO ON PERKELE!
- Reino täällä moro, onks mua muuten kyselty?
Aika paha pilasoitto kertoa toiselle keskellä yötä VANHOJA vitsejä. :eek:
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
No tätä tuli lankapuhelinten aikaan muutamankin kerran noudatettua. Valittiin joku ikävä tyyppi, jolle soitto keskellä yötä:

- Haloo.... (unenpöpperöisellä äänellä)
- Onks Reino kotona?
- Täh... täällä ketään Reinoa asu. Taitaa olla väärä numero...
- Aha, hyvät yöt.

Puoli tuntia ja toinen kaveri soittaa...

- No haloo (jo tuskastuneemmalla äänellä)
- Onkohan Reino paikall?
- Täällä ei ketää Reinoa kuulkaa ole, toinen kerta jo kun kysellään!
- Okei.

Vajaa tunti ja uudelleen...

- No mitä nyt taas! (ärsyyntyneellä äänellä)
- Jokohan se Reino on kotona?
- TÄÄLLÄ EI OO REINOA! NYT ON YÖ JA TÄMÄ ON VÄÄRÄ NUMERO PERKELE! *KLIK*

Ja viimenen soitto:

- JO ON PERKELE!
- Reino täällä moro, onks mua muuten kyselty?
Repesin :D:D:D

Itse en kehtaa niitä soitella. Paikalla olen ollut kun niitä on soiteltu muille. Pilalle mänivät kun soittelijoiden pokat petti ennen aikojaan.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Pistäen youtubeen "Pekka Sauri", löytyy paljon pilapuheluita aikanaan yölinjalle. Ainakin lyhyemmät videot.
 

Örfil

Guest
Tulihan noita joskus teini-iässä silloisen bestiksen kanssa harrastastettua.

Typerin taisi olla kun soitettiin paikalliselle poliisiasemalle että klo 13:00 bussissa tulee kylille mies, jolla on ruskea nahkasalkku ja siinä on hassista.

Bussipysäkin takana viljapellossa sitten hihiteltiin ja katselitiin kun konstaapelit ajeli edes takas kylän läpi ajaneiden klo 13:00 bussien perässä. Vähän jopa pelotti, että jäädään vielä kiinni.

Nuoruus ja tyhmyys :nope:
 

Makkonen

Guest
Armeijassa pelattiin trivial pursuittia. Kysymys kuului jotenkin näin:"Jos soitat numeroon +12024561414, niin mihin puhelusi yhdistyy?" oikea vastaus oli White House. No siihen aikaan (-94) ei juurikaan muilla ollut kännykkä kuin mulla. Soitimme sitten sillä useita kertoja valkoiseen taloon ja kyseltiin pressaa puhelimeen. Ei tullut juttelemaan.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Armeijassa pelattiin trivial pursuittia. Kysymys kuului jotenkin näin:"Jos soitat numeroon +12024561414, niin mihin puhelusi yhdistyy?" oikea vastaus oli White House. No siihen aikaan (-94) ei juurikaan muilla ollut kännykkä kuin mulla. Soitimme sitten sillä useita kertoja valkoiseen taloon ja kyseltiin pressaa puhelimeen. Ei tullut juttelemaan.
Billillä tais olla silloin hommia Monican kanssa, joten ei ihmekään jos ei päässyt vastaamaan.
 

Makkonen

Guest
Billillä tais olla silloin hommia Monican kanssa, joten ei ihmekään jos ei päässyt vastaamaan.
aivan!

Nykyisin ei kannattane soitella huvikseen tuonne:
Brittimies tuomittiin maanantaina puolen vuoden ehdolliseen vankeuteen perättömästä pommiuhkauksesta.

Vuosi sitten 17-vuotias britti soitti kikatellen Valkoisen talon vaihteeseen ja väitti, että New Yorkin Madison Square Gardenilla on pommi.

Puhelinsoitto jäljitettiin nopeasti Britanniaan. Pommiuhkauksen tekijää etsivät Yhdysvaltain liittovaltion poliisi FBI ja tiedustelupalvelu, New Yorkin poliisi sekä Britannian terrorismin vastainen poliisiosasto.

Puhelinsoitto aiheutti syyttäjän mukaan hetkeksi "suurta huolta", ennen kuin se tajuttiin pilaksi.

- Minuutin ajattelemattomuus sinulta, yksi hulluuden hetki, humalainen pila, kaikilla oli hyvin vakavat seuraukset.

Kesken kosteiden grillijuhlien soitettu pilapuhelu toi ehdollisen vankeuden lisäksi 250 tuntia yhdyskuntapalvelua. Tuomitun asianajaja uskoo, ettei mies ole todennäköisesti enää tervetullut Yhdysvaltoihin.
STT-AFP-Reuters
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Pistäen youtubeen "Pekka Sauri", löytyy paljon pilapuheluita aikanaan yölinjalle. Ainakin lyhyemmät videot.
R&K:han oli noista vastuussa hyvinkin monesta. Joku toinenkin forumilainen oli rikoskumppanina, mutta en nyt muista kuka se oli. Samasta osoitteesta oli ne kuuluisat "Suumahherin veljekset" -tarinat, jos en ole väärin ymmärtänyt.
 
Ylös