Pitkän syljen heittäminen?

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4853
Sijainti
Vantaa
Ootteko kovia heittämään pitkää sylkeä? Mä en ole kovinkaan hyvä tossa lajissa. Ei tule edes vuosittain suoritettua. :frown: :( Oikeastaan vain silloin kun norovirus on päässy iskemään eli viimeksi viime vuoden helmikuussa. Pitäis varmaan alkaa harjoitella, jotta vois suorittaa edes kuukausittain. Yks duunitoveri pystyy heittämään pitkää sylkeä viikoittain. Yleensä maanantaisin suorittaa ja vieläpä useasti. Aika huikee tyyppi. Mites jos heittää julkisella paikalla pitkää sylkeä, niin saako siitä sakot?

Onks kellään mitään hyviä muistoja pitkän syljen heittämisestä?
 
Viimeksi muokattu:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

En edes muista milloin olen viimeksi oikiasti oksentanut. Siitä lie vähintään kymmenen vuotta? Varmaan enemmänkin. Ei ole ollut juurikaan ollut vatsatauteja, eikä niin edes pahaa krapulaa, että oksennuttaisi. Enkä ole ollut ko. ajanjaksolla niin paljon humalassa, että olisin sen takia oksentanut.

Oksennusrefleksiä koen kyllä usein nieluni rakenteen takia. Jo takahampaiden harjaaminen voi tuottaa yökkäystä. Nieluongelmista olen ihan lääkärissäkin käynyt lausunnon saaden. Ko. lausunnon perusteella hoito on ollut ja on edelleen käynnissä. Mm. laseria ja mikroaaltoja. Aikoinaan. Nyt on käynnissä "kehräävä" hoito.
 
Viimeksi muokattu:

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4853
Sijainti
Vantaa
Muutama muisto löytyy.

2001 kesällä kaveri oli käymässä landella Vihdissä ja juopoteltiin Strohia (59%) ja Pepsi Maxia. Alkuillasta oli paukut sopivan vahvuisia, mutta loppillasta varmaan kolmasosa Strohia jo. Heitettiin sitte ulkona molemmat pitkää sylkeä. Ja useamman kerran. Strohin juominen loppui siihen paikkaan.

Toinen kerta oli 2003 syksyllä. Olin ollut edellisenä iltana Red Onion -ravintolassa ja aamulla röökin jälkeen tuli pahoinvointia ja heitin pitkää sylkeä. Hieno muisto.

2011 joulukuussa olin Jonin kanssa Red Onion -ravintolassa Vantaan myyrmäessä juopottelemassa. Lähdettiin samalla taksilla kotiin ja matkalla Joni alkoi voida pahoin. Taksikuski ei ollut kovin riemuissaan.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Muutama muisto löytyy.

2001 kesällä kaveri oli käymässä landella Vihdissä ja juopoteltiin Strohia (59%) ja Pepsi Maxia. Alkuillasta oli paukut sopivan vahvuisia, mutta loppillasta varmaan kolmasosa Strohia jo. Heitettiin sitte ulkona molemmat pitkää sylkeä. Ja useamman kerran. Strohin juominen loppui siihen paikkaan.
Hah tuolloin mun koko kesä meni CS 1.3 ISDN 128kbit modeemilla & Edomen servuilla & Pepsin parissa veikan koneella arkisin kun veli oli sivarissa. Ei paljoa oma 486:nen dos pelejä suurempaa pyöritelly. :D



Muutama muisto löytyy.

Toinen kerta oli 2003 syksyllä. Olin ollut edellisenä iltana Red Onion -ravintolassa ja aamulla röökin jälkeen tuli pahoinvointia ja heitin pitkää sylkeä. Hieno muisto.
Hah tuollon oltiin ysillä ja tetissä martsarin vanhan ostarin vanhalla ässällä. 4v päässä oli vielä ekat juomiset.


2011 joulukuussa olin Jonin kanssa Red Onion -ravintolassa Vantaan myyrmäessä juopottelemassa. Lähdettiin samalla taksilla kotiin ja matkalla Joni alkoi voida pahoin. Taksikuski ei ollut kovin riemuissaan.
Hah tuollon oltiin vielä average age män ja noob juomisen suhteen. Ei oo viime vuosina ollu ongelmia pahoinvoinnin suhteen alkoholin takia.
 
Viimeksi muokattu:

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4407
Sijainti
Salo
En muista, koska on tullut heitettyä viimeksi. Voi olla, että oli talvella. Kovin miellyttävää hommaahan tuo ei ole ja käyhän se hammaskiilteenkin päälle jos on sellainen kaveri joka joka viikonloppu heittää.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
2008 tai 2009 taisin olla vatsataudissa, tyhjentymisrefleksi suun kautta tuli tuolloin koettua viimeksi.
Alkoholin käytön vuoksi olen oksentanut muutaman kerran, viimeksi ihan tuossa vast'ikään, reilu 20 vuotta sitten.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Tämä vuosi vierähti ilman pitkän syljen heittämistä. :( :frown:
En edes muista milloin olen viimeksi oksentanut. Siitä on varmaan vähintään kymmenen vuotta? Toki sitä välillä yökötyttää, kun vatsa on ihan tyhjä., kun en ole ehtinyt syömään, tai sitten on varhainen tyhjävatsa-aamu. Eräät nenäjututkin oksettavat, mutta ei niistä sen enempätä. Yäk.
 

Örfil

Guest
Ykäsin kerran tai kaksi tuossa syksyllä, kun oli jonkin aikaa kummallisia vatsakipuja. Useamman kerran per setti toki.
 
Ylös