Pitkät kalsarit?

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Tuli vaan mieleen, että niitä ei oo päivittäin tullu enää hetkeen käytettyä niinku nuorempana ku kävi koulussa pyörällä.

Kymysys kuuluu: Onko tullut tälle talvea käytettyä pitkiäkalsareita?
 
Viimeksi muokattu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Käytän kun käyn lenkillä tai muuten oleilen pidempään ulkona.
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Käytän talvella aina pitkiä, ulkona ja sisällä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
Kymysys kuuluu: Onko tullut tälle talvea käytettyä pitkiä kalsareita?
Skimbatessa ja jos nyt jostain syystä tulee lähdettyä mettään rämpimään lumen seassa, mulloin en.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
mikälaista materiaalia te suositte? mun mielestä ainakin ne miesten harald hirmuinen, aku ankka tms kuvioiset on ihan sika hiostavat. (lainasin joskus exän omia rinteeseen)
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Käytän lyhyitä ympäri vuoden. Jos tulee päälle 15 asteen pakkasia, niin saatan ottaa haalarit kaikkien vaatteiden päälle ulos lähtiessäni..
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Kovemmilla pakkasilla Catmandoo -aluskerrastolla tarkenee hyvin. Itse suosin ns. kerrospukeutumista jolloin kovemmilla pakkasilla voi pukea ns. välikerraston esim. moottorikelkkailtaessa.

Aina sellaset asusteet, että tarkenee.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Micael sanoi:
Kovemmilla pakkasilla Catmandoo -aluskerrastolla tarkenee hyvin. Itse suosin ns. kerrospukeutumista jolloin kovemmilla pakkasilla voi pukea ns. välikerraston esim. moottorikelkkailtaessa.

Aina sellaset asusteet, että tarkenee.
sama. yleensä esim lautaillessa kovilla pakkasilla tai sukeltamaan lahtiessä kylmään veteen (kuivapuvulla tietenkin) puen jonku ohuen villapohjaisen kerraston, sitten fleece valikerraston ja sit toppavaatteet, villasukat tottakai! mut oon kyl oppinu et mielummin puen liikaa ja otan sit jotain pois jos tulee kuuma kuin et on koko ajan pieni vilu päällä.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Pitkät kalsarit jalassa syyskuulta huhtikuulle aamusta iltaan (kuten myös villasukat). Värinä perinteinen valkea, edestä kusenpolttamat ja takaa rusahtavat.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Kun autottomana on täysin julkisten varassa, ja joskus joutuu venailemaan asemalla/pysäkillä, niin oon oppinu käyttämään ns. pitkiä kalsareita tai puuvilla- tai villasekoitesukkahousuja aika herkästi. Ei tällä iällä jaksa enää palella.
 
Ylös