Poliittinen polli

  • Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Suuntaus

  • Oikeisto

    Äänet: 13 26,0%
  • Vasemmisto

    Äänet: 18 36,0%
  • Kepu yms.

    Äänet: 5 10,0%
  • Vihreys

    Äänet: 5 10,0%
  • Perus S

    Äänet: 7 14,0%
  • Rantaruottalainen

    Äänet: 2 4,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    50

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Tällästä tälläkertaa, pahoittelut jos on jo ollut.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
En tiedä. On tullut äänestettyä vihreitä, ps ja kokoomusta. Kokoomusta tuskin äänestän ainakaan niin kauan kun Katainen siellä pyörii. Säälittävä pyrkyri, samoin kuin muutama muu täysin pihalla arkielämän realiteeteista elävä kyrpä.

PS:n ongelma on suorapuheisuuden takia leimautuminen kun ehdokkaat puhuvat mitä sattuu. Muuten hyväksyn heidän touhunsa.

Vasemmistoliitto/Demarit/RKP ei herätä minkäänlaisia tunteita joten en tule äänestämään luultavasti koskaan.

Ja Kepu pettää aina.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Mietin pitkään.. lopulta sain vain rajattua punikit ja svekomaanit pois. Pitäisi olla sitoutumaton vaihtoehto. Toisin sanoen: jaskattu polli.
 

Nikos

Kisaaja
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
881
En ole löytänyt vielä sopivaa puoluetta. Aina sitä kuitenkin jotain koitetaan äänestää.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Onhan noista useimpia vaihtoehtoja tullut eri syistä äänestettyä.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
En tiedä. Viimeisimpänä olen äänestänyt persujen ja vihreiden ehdokkaita. Vasemmistoa ja SDP:tä vastaan perittyjä negaatioita. Kokoomusta olisin voinut äänestää joskus mutta en nykylinjalla ja Kataisen johdolla. Kerran äänestin kepua kun maksettiin, Esko Ahoa toisella kierroksella presidentiksi.
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
Viime vuosina äänet menneet PerusS-osastolle kunnallis- ja eduskuntavaaleissa, koska äänestämäni henkilö on mielestäni parhaiten ääneni arvoinen. EU-vaaleissa tosin äänestin muuta puoluetta ja vuosien varrella muutenkin tullut muitakin äänestettyä. Ehdokas mulla enempi vaikuttaa, ei niinkään puolue, mutta vastasin kuitenkin PerusS.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Olen ns. liikkuva äänestäjä. Annetuista vaihtoehdoista olen äänestänyt kaikkia muita paitsi kahta vaihtoehtoa.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Annetuista vaihtoehdoista olen äänestänyt kaikkia muita paitsi kahta vaihtoehtoa.
No nuo kaksi on helppo arvata. Maaseudun mafiaa tai persuja en voisi minäkään tuolta listalta äänestää. Muita voi harkita, jos henkilö täyttää ehdot.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
En pidä yhteiskunnasta, joka jakaa jäsenensä voittajiin ja häviäjiin - kaipa se tarkoittaa, että olen enemmän vasemmalla. Vihreää ehdokasta, Jukka Relanderia, äänestin viime vaaleissa.
 
Viimeksi muokattu:

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
en pidä yhteiskunnasta, joka jakaa jäsenensä puolueisiin. jaskattu yhteiskuntajärjestelmä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Sitten kun pistetään taas puoluekartoitusta kehiin, niin Kokoomus selvänä ykkösenä forumilla..tässä taasen vasen laita jyrää. No onhan se aika vasuripuolue.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Sitten kun pistetään taas puoluekartoitusta kehiin, niin Kokoomus selvänä ykkösenä forumilla..tässä taasen vasen laita jyrää. No onhan se aika vasuripuolue.
Ei näet ollut julkinen polli, niin ei voinut kehuskella olevansa tavan tallaajia ylempänä ja kannattavansa kokkareita :thumbup:
 
Ylös