Poll: Oletko kokeillut Segwaytä?

Oletko ajanut Segwayllä?

  • Olen ajanut Segwayllä

    Äänet: 2 11,1%
  • En ole ajanut Segwayllä

    Äänet: 16 88,9%

  • Äänestäjiä yhteensä
    18
  • Äänestys suljettu. .

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Maan mainiossa Solsidan-sarjassa (mielestäni paras TV-sarja ikinä) yksi päähenkilöistä eli Fredde ajelee Segwayllä. Oletko ajanut sellaisella itse, ja jos olet, miltä tuntui? Haluaisitko itsellesi sellaisen?

A.) Olen ajanut.
B.) En ole ajanut

Itse en ole ajanut, mutta haluaisin kokeilla ja tekisi oikeastaan mieli hankkiakin sellainen.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä täällä tapahtuu. Olen ollut uskossa 20 vuotta, eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
En ole kokeillut, mutta poika kokeili tuossa joku aika sitten ja oli kuulemma 'siistiä'.
Itse jos pääsen kokeilemaan, liidutan ensin asfaltille jonkun monzan ja lähen 'puottaa'.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
En ole kokeillut, mutta poika kokeili tuossa joku aika sitten ja oli kuulemma 'siistiä'.
Itse jos pääsen kokeilemaan, liidutan ensin asfaltille jonkun monzan ja lähen 'puottaa'.
Mä ajattelin mennä Segwaylla jääkiekkokaukaloon kesken Liiga-matsin.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Ei sillä vissiin saa Suomessa julkisilla paikoilla liikkua mut tokihan tuollainen kannattaa hommata liituratakäyttöön. Just eräässä kaupungissa näin kun yks kaupunkikierrosturisti onnistui putoamaan tollasen kyydistä. Kääntyi liian hätäisesti.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tukholmassa näin taannoin nämä veijarit suorittamassa työtehtävää.



Todella cool vempele viranomaiskäytössäkin, tosin kiinniotettujen kuljetus kamarille voi olla vähän haasteellista.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tukholmassa tarvitaan näemmä Päivi Räsästä. Loppuu se kurvailu.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Kyllä fillari on parempi.
Tuon takia näistä ei kuulemma menestystä tullutkaan. Ihmiset ei halua matkustaa seisaaltaan ja tuon kanssa on vaikea kuljettaa tavaraa. Ja tietty hinta on korkea, taitaa moottorisoitu potkulauta olla paljon halvempi.

Tais olla talousvaikeuksissa noitten valmistaja ja laitteen keksijäkin kuoli kun tuollaisella kaatui maastossa. (edit: firman omistajahan se oli)
 
Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Eipä ole tullut testattua. Tallinnassahan noita oli vuokrattavana. En nyt muista, mitä olis tunti maksnaut. Olishan se varmaan ollu mukavaa. Mennä ympäri vanhaa kaupunkia muijaa ja muksua karkuun.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Eipä ole tullut testattua. Tallinnassahan noita oli vuokrattavana. En nyt muista, mitä olis tunti maksnaut. Olishan se varmaan ollu mukavaa. Mennä ympäri vanhaa kaupunkia muijaa ja muksua karkuun.
Mukulakivillä varmaan tosi nautinnollista.
 

Örfil

Guest
No nythän keksin joululahjaidean Jonille.

Vitsivitsi....
 
Ylös