Poll: Onko sinulla 2.asunto ulkomailla?

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Kuumottaisi ostaa Espanjasta merimaisemin asunto Välimeren rannalta. Olisi vähän lämpimämpää, valoisampaa ja ihmisillä iloisempi (no tää foorumi on tietysti poikkeus, täällä on porukalla tosi kivaa:)) meininki osan aikaa vuodesta.

Poll 1: Onko sinulla 2.asunto jossan toisessa maassa kuin Suomessa?
Poll 2: Jos on niin, missä maassa?
Poll 3: Oletko viihtynyt siellä toisessa maassa?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Juu.
Monacossa.
No onhan se ihan ok paikka, mut eihä se mikää Valkeekoski oo.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mulla olis 1.asunto ulkomailla ja se 2.asunto Suomessa. Kauheen hyvin viihtyny.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Virossa asuva (ex-)työkaveri aikanaan suositteli, että ennen Viron liittymistä EU:hun olisi maasta kannattanut ostaa asuntoa ja osaketta. Oikeassa oli. Ovat nyt hinnoissaan.
Sitten kun Kenovoitto rapsahtaa tilille niin omistukseeni siirtyy lomahuoneisto Kaakkois-Aasiasta ja mökki Ranskasta.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Onhan mulla. Kaksi asuntoa peräti. Toinen Ruotsissa Västeråsissa ja anotheri in Kööpenhamina, Denmark.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Ei ole loma-asuntojen omistaminen mun juttuni. Pitäis aina samassa kohteessa lomailla ja silti suurimman osan ajasta kämppä olis tyhjillään. Aina ois murhe että siä se ny on, onkohan siälä metri vettä lattialla tai torakka-armeija, eipä oo tullu kuukausiin käytyä. Sitten vasta huoli oiskin jos siellä jotain vuokralaisia olisi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ei ole loma-asuntojen omistaminen mun juttuni. Pitäis aina samassa kohteessa lomailla ja silti suurimman osan ajasta kämppä olis tyhjillään. Aina ois murhe että siä se ny on, onkohan siälä metri vettä lattialla tai torakka-armeija, eipä oo tullu kuukausiin käytyä. Sitten vasta huoli oiskin jos siellä jotain vuokralaisia olisi.
Mulla on vähän sama asia peeniksen kanssa.:thumbfh:
 
Ylös