Poll: Parhaiten pukeutuva foorumilainen 2014

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Kuka hän on ja miksi? Äänestän itseäni, ostin taannoin -30% alennuksella Tiger of Swedenin tumman neuleen. Istuu hyvin ja laadukasta kamaa, ovh olisi ollut jotain tyyliin satasen. Sitten ostin pari kuukautta sitten Zarasta vaaleat, oikein hyvin istuvat housut. Siihen päälle siistit, beiget Helly Hansenin villavuoriset varrelliset miesten kengät, niin kokonaisuus on aika huumaava vaikka itse sanonkin.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Minä äänestän Alppua, joka on ymmärtänyt housuttomuuden tuovan nopeudsedun pukeutumistilanteessa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ostin uudet kalsarit vuonna 2004 ja heti siihen perään seuraavana vuotena uudet sukat. Jos ei noilla pärjää, niin jo on perkele.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Äänestän kouhoa! Nätit hiukset ja koristeet naamassa. Homoääni miinusta.
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Kuka hän on ja miksi? Äänestän itseäni, ostin taannoin -30% alennuksella Tiger of Swedenin tumman neuleen. Istuu hyvin ja laadukasta kamaa, ovh olisi ollut jotain tyyliin satasen. Sitten ostin pari kuukautta sitten Zarasta vaaleat, oikein hyvin istuvat housut. Siihen päälle siistit, beiget Helly Hansenin villavuoriset varrelliset miesten kengät, niin kokonaisuus on aika huumaava vaikka itse sanonkin.
Ei ole aiemmin tullut selväksi, mutta tämän viestin perusteella olet ilmeisesti kauniimman sukupuolen edustaja? Jos näin on niin äänestän herrasmiehenä tietenkin sinua. Muissa tapauksissa itseäni.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Heh, itsekin olen luullut pendellstockia mieheksi/pojaksi.
Kai tuollaiseen oletukseen on helppo lipsahtaa näin miesvaltaisella forumilla. Varsinkin jos nimimerkistä ei voi asiaa päätellä, kuten esim. Melinda, Olga, Riikka tai Dominic.
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Ei ole aiemmin tullut selväksi, mutta tämän viestin perusteella olet ilmeisesti kauniimman sukupuolen edustaja? Jos näin on niin äänestän herrasmiehenä tietenkin sinua. Muissa tapauksissa itseäni.
Tulkinta riippuu ihan preferensseistäsi, arvoisa herrasmies. Kyllä minua saa homotkin äänestää, olen nyt saanut 2 ääntä. Kilpailun perustaneena, jonkinlaisena itseoikeutettuna Eino Makusena, katson omaavani valtuudet julistaa tittelin voittaja myöhemmin tässä toickissa!
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Kuka hän on ja miksi? Äänestän itseäni, ostin taannoin -30% alennuksella Tiger of Swedenin tumman neuleen. Istuu hyvin ja laadukasta kamaa, ovh olisi ollut jotain tyyliin satasen. Sitten ostin pari kuukautta sitten Zarasta vaaleat, oikein hyvin istuvat housut. Siihen päälle siistit, beiget Helly Hansenin villavuoriset varrelliset miesten kengät, niin kokonaisuus on aika huumaava vaikka itse sanonkin.
WTF??

Ei irtoa teatteriviikonloppuun nyt kyllä tikettiä.

Albertille piste. Ja pojalta toinen.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12571
Sijainti
Sivulla viisi
Albertin äänestäminen parhaiten pukeutuvaksi forumilaiseksi on vähintäänkin hassua, koska mieshän ei varsinaisesti pukeudu. Esimerkiksi housuja en ole yllään nähnyt koskaan. Äänestän kuitenkin minäkin Alppua, koska pukeutuu se siltikin paremmin kuin te muut. Haistakaa paska.
 
Ylös