Porukan signaturet?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Täällä foorumilla on joitakin todella hauskoja / mielenkiintoisia signatureja, joiden taustalla olevat tarinat kuulisin mielelläni, kuten varmasti moni muukin. Eli tänne vaan kaikki kertomaan oma tarinansa!

Aloittanen omallani:
Olin vuonna 2004 kuopion ammattikorkeassa lukemassa elektroniikkaa kun Kekäläisen Jorma alias kekjo piti luentoa virtapiireistä ja verkoista, en ymmärtänyt yhtä kohtaa kalvon mittaisessa litanniassa ja päätin kysyä häneltä asiasta, johon sain vastaukseksi pitkän tuijotuksen ja toteamuksen "kyselijät ovat heikoilla jäillä". Tämän jälkeen luento jatkui samalla tylsällä monotomisella paasauksella ja kalvojen vaihtelulla.

Edit: En vielä tänäkään päivänä tiedä mistä se virta-arvo repäistiin sinne. :)

:thumbup:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mulla on ihan vaan kannanotto kiihkofeminismiä ja jatkuvia "kaikki miehet sortaa naisia"-tyyppisiä väitteitä vastaan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Juuri nyt sigessä on vaan veikkauslinkki, joskus oli Turmiolan Tommista värssy.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mulla on ihan vaan kannanotto kiihkofeminismiä ja jatkuvia "kaikki miehet sortaa naisia"-tyyppisiä väitteitä vastaan.
T: Nimimerkki Jusban :ahem:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mulla nyt on niinkin tylsä kuin patriotin ikivanha siteeraus.. Ja sitten on mun ykkösnikin tervehdys ja alimpana pieni spämmi.
 

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
1128
Sijainti
Brave New World
Iron Maidenin keikat Suomessa. Täytyypi keksiä jotain uutta, kun on nuo keikat käynyt katsomassa..
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Jossain F1-forumin 2005 Juhannustoikissa keksin tuollaisen lauseea joka keräsi kait kehujakin. :D
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ennen oli pidempi, mutta kun huomautettiin liian pitkistä siguista (yli 4-5 riviä muuten) piti vaihtaa lyhyempään. Nyt siis tämmöinen suht'koht lyhyt sigu...;)
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Webmail ilmoittaa viestin lähettämisen jälkeen "Viestin lähetys onnistui". En oikein pidä tuollaisista yltiöpositiivisista kannanotoista, siitä signature.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Olgan kiroilua kritisoivan lausahduksen seurauksena tullut älynväläys yhdistettynä "T. Nimimerkki Jusban":iin
Joku viikon linkkivinkki, jonka takaa löytyi joku uutinen, jota oli kommentoinut joku hahmo kyseisellä nimimerkillä. Se oli niin huikea, että täytyi ottaa talteen.
Martina Aitolehden tatuointi herättää huomiota. Varustettuna kirjoitusvirheellä ihan muiden lauseiden vuoksi. Pitäisi (kaikkien mielestä) olla siis mill, eikä will.
Nyysseissä ollut myynti-ilmoitus
juhni :nope:
sorry pitkästä sigusta..
 

Örfil

Guest
Tämän hetkinen on kopioitu eräästä rienaavasta tekstiviestistä ;)

Mutta kuvastaa hyvin tasaisuutta ja pisteiden napsimista kisassa kuin kisassa. Maalissa yhtä varmasti kuin V Paunu pysäkillä :doubtful:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
NW:n lyriikoitahan nuo. Lapsen syntymän myötä vaihdoin sigun.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mulla on peesattu OoPeen 'Snadisti salolaista' sekä Tuomari Nurmion sanoja.

Aika usein käytän laulun sanoja siggenä. Ovat vaan niin loistavia joskus. Kuten:

Mä vähän itkin kun tiskasin ja lakaisin. Mä tahdon tähän taloon sinut takaisin.
tai

Olen niin onneton, ei autossani ole edes nastoja talvella. (kitkat on :eek: )

Tosen kanssa oli samaan aikaan : Anna lanteesi pyörii, huuda wou-wou-wou, ....
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Anssi Kelan "72:n" sanoja, ehkä pitäisi vaihtaa?
Kuvannee sitä, että eipä sitä loppujen lopuksi tiedä asioista paljoakaan!:rolleyes: Lie myös joku viittaus elukanpitoaikoihin...
Toisaalta joka päivä -tänään- lie jotain hyvääkin elämässä, kenties ohikiitävä hetki, jolloin kannattaa olla tyytyväinen, vaikka jokin murjookin. No, taisi olla liian "ylevä" selvitys.:p
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jussin loihe lausuma sen jälkeen kun olivat polttaneet Romppasen navetan!
 

yussi

Virallisesti teini
Liittynyt
14.1.2007
Viestit
1572
Sijainti
Suomussalmi
No siinähän on patriotin kommentti Marcelin entisestä nimestä tblairista. Ja siiten siinä on Matxin vastaus kyselyyn Viisari-hampaista. Sitten siinä on minun entinen työpaikkani.
 
Ylös