Postaa kun sait huonoa palvelua!

  • Viestiketjun aloittaja mjk
  • Aloituspäivämäärä

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
1.
Älkää viekö autoanne ikinä myllytykseen. Mylläri on jo kerran korjaillu jälkiään ja taas on onnettoman näkönen maalipinta sieltä täältä. :frown: Hipillä loppuu selittelyt huomenna kun menen paikan päälle.

Jatkakaa..
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4852
Sijainti
Vantaa
Eräässä Länsi-Vantaalaisessa autokorjaamossa käsijarruvaijerin vaihto kesti viikon. Osa piti kuulemma tilata Saksasta. Faijan kanssa funtsittiin, että lähtiköhän ne purjeveneellä sitä hakemaan? Ei siinä vielä kaikki, mutta kun korjaamosta ei oltu ollenkaan yhteydessä ja kerrottu mitään työn etenemisestä tai aikataulusta. Piti itse kysellä milloin on valmista. Minkäännäköistä kustannusarviota ei annettu ja laskun sai tietää vasta autoa noudettaessa. Sinne liikkeeseen en autoani enää vie. Voi sanoa, että joissakin paikoissa on huonoa palvelua, mutta tuolla ei ollut palvelua.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Eräässä Länsi-Vantaalaisessa autokorjaamossa käsijarruvaijerin vaihto kesti viikon. Osa piti kuulemma tilata Saksasta. Faijan kanssa funtsittiin, että lähtiköhän ne purjeveneellä sitä hakemaan? Ei siinä vielä kaikki, mutta kun korjaamosta ei oltu ollenkaan yhteydessä ja kerrottu mitään työn etenemisestä tai aikataulusta. Piti itse kysellä milloin on valmista. Minkäännäköistä kustannusarviota ei annettu ja laskun sai tietää vasta autoa noudettaessa. Sinne liikkeeseen en autoani enää vie. Voi sanoa, että joissakin paikoissa on huonoa palvelua, mutta tuolla ei ollut palvelua.
Mikäli kyseessä on sama paikka, missä minä olen autojani muutamaan kertaan käyttänyt, niin voin kertoa palvelusta ja korjaajasta täysin päinvastaista :ahem:
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4852
Sijainti
Vantaa
Katotaan onko kyseessä sama paikka. Minä käytin autoani sellaisessa liikkeessä kuin Autopartner. Duunikaverit sitä suosittelivat, niin päätin koittaa.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4852
Sijainti
Vantaa
Siihen Nesteelle mä tulen jatkossa autoni viemään. Kerran siellä käytin ja kokemus oli erittäin positiivinen. Tämä huoltomies kertoi, että hänellä on itsellään ollut samanlainen auto, millainen minulla on nyt, joten varmasti tuntee sen auton ja osaa sitä huoltaa/korjata.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Postaa kun sait huonoa palvelua!
No, minäpä nyt sitten postaan kun oikein nätisti pyydetään


Nokia Care palvelun nimen pitäisi viimeaikaisten kokemusteni valossa olla pikemminkin Nokia Forget

Case lyhyesti:
Ostin reilu vuosi sitten Veikon Koneesta puhelimeeni 3 vuoden navigointilisenssin (myytävä fyysinen tuote on käytännössä merkkisarja joka syötetään puhelimeen).
No, vuoden päästä ilmeni, että 3 vuoden lisenssi toimi vain yhden vuoden.
Eikun Veikon Koneeseen kuitin kanssa ja vali vali.
Veikon Koneesta soitettiin siltä seisomalta Nokia Careen ja sieltä luvattiin olla minuun päin pikaisesti yhteydessä jotta saan navigoinnin viivytyksettä pelaamaan.... hohhoijjaa......


...HOMMA MENI PÄÄPIIRTEITTÄIN NÄIN :


päivä 1 : Nokia Caresta luvattiin ottaa minuun viivyttelemättä yhteyttä tässä akuutissa takuuasiassa. Puhuttiin korkeintaan joistakin päivistä.

viikko 1: Mitään ei kuulu, ei näy. Marssin Veikon Koneeseen ihmettelemään notta mikä tässä nyt on näin vaikeaa. Antoivat mulle suoran numeron Nokia Careen, että soita itse.
Soitin ja pyysin laittamaan caseen vauhtia. Asiani on kuulemma "käsittelyssä", ottavat heti yhteyttä minuun kun ongelmani on saatu "ratkaistua". (Ratkaistua my ass!!! - lähettäkää mulle nyt se koodi niin saan navigoinnin pelaamaan - tarvitsen sitä päivittäin työssäni!)

viikko 2: Mitään ei kuulu eikä näy. Lähetän Nokia Careen sähköpostia. Että nyt tarvitsen jo tulen palavasti sitä lisenssikoodia. Työhommat retajaa kun jo maksamani navigointi ei pelaa. Hopi hopi! Mikä näin yksinkertaisessa toimenpiteessä voi mättää?

viikko 3: Vastaus viikon kuluttua sähköpostilla : Asiani on käsittelyssä, Care ottaa yhteyttä HETI kun ongelma on ratkaistu. *mitä v**tua!*

viikko 3 : soitan ja vaadin vakavalla äänensävyllä vauhtia tähän caseen. Asiaa hoitavien ihmisten nimiä ei kerrota, eikä mihinkään voi valittaa. Lupaavat olla HETI yhteydessä minuun päin kun asia on ratkaistu. :mad_old:

viikko 4: Mitään ei - yllätys yllätys - kuulu eikä näy. Olen kypsä Care "palvelun" jatkuvaan eteenpäin potkimiseen. En jaksa enää soitella. Unohdan koko homman hetkeksi.

viikko 5: Mitään ei - yllätys yllätys - kuulu eikä näy.

viikko 6: Muistan, että mun navigaattori-case on ollut auki monta viikkoa. Lähetän Nokia Careen sähköpostia, jossa kerron valheellisen taktisesti, että :
aion reklamoida kuluttajasuojalakiin nojaten tuotteen minulle myynyttä Veikon Konetta takuuasian tuottamuksellisesta viivyttämisestä/väistämiestä - ja siitä minulle aiheutuneista/aiheutuvista kustannuksista.
Kerron, että tulen vaatimaan reklamaatiossa korvauksia tuottamuksellisesta takuuvastuun väistämisestä aiheutuneesta työajan menetyksestä ja edelleen siitä aiheutuvista tulospalkkioiden pienentymisistä. Lisäksi aion vaatia korvausta takuuasian selvittelyn aiheuttamista suorista ja epäsuorista kustannuksista. Ja, että sama negatiivinen takuuvastuun palvelupalaute menee myös Nokian asiakaspalvelupäällikön sähköpostiin. Ja että Veikon Kone siirtänee reklamaatiovaatimukseni edelleen Nokialle turvatakseen oman selustansa asiassa, jota ei varsinaisesti ole itse aiheuttanut.

Samana päivänä saan sähköpostiini koodin, jonka puhelimeen näppäilemällä navigaattorini toimii (ehkä) taas seuraavat 3 vuotta.


.... OLISI VOINUT MENNÄ NÄIN :

päivä 1 : Nokia Caresta luvaan ottaa minuun viivyttelemättä yhteyttä tässä akuutissa takuuasiassa.

päivä 2 : Saan sähköpostiini lisenssikoodin, jolla navigaattorini toimii jälleen.


Kutsutaanko tällaista jossain päin maalimaa PALVELUKSI? :jaska:
Kertaakaan eivät ottaneet oma-aloitteisesti minuun päin yhteyttä. Asiakkaan piti itse koko ajan potkia palvelijaa persauksille.
 
Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Viikonloppuna Kaanaan jälkipeleissä Forum-ryhmärämä sai melko epäkelpoa palvelua muutamassakin ravitsemusliiketyyppisessä viihtymispaikassa. Helsinkiläisille tiedoksi, että ei ole tyypillistä manselaista moinen vaan huonoa säkää ja sattumaa.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Suunnon netista sain ekaks huonoa palvelua. Sykevyo ei enaa toimi, ja sielta tuli ihme ohjeet lahettaa kaikki vermeet takaisin postitse.
Kysyin eemelilla eikos tahan olisi joku simppelimpi tapa ja tanaan tuli vastaus etta juu, kay jalleenmyyjalla, siella on sykevoita varastossa. Eli paattyi hyvaan palveluun. :thumbup:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
viikko 1: Mitään ei kuulu, ei näy. Marssin Veikon Koneeseen ihmettelemään notta mikä tässä nyt on näin vaikeaa. Antoivat mulle suoran numeron Nokia Careen, että soita itse.
Soitin ja pyysin laittamaan caseen vauhtia. Asiani on kuulemma "käsittelyssä", ottavat heti yhteyttä minuun kun ongelmani on saatu "ratkaistua". (Ratkaistua my ass!!! - lähettäkää mulle nyt se koodi niin saan navigoinnin pelaamaan - tarvitsen sitä päivittäin työssäni!)

Myyjäliike on vastuussa takuusta ja takuukorjaus saa kestää korkeintaan n.2vko., poikkeuksia toki on jos käyttö on välttämätöntä (esimerkkinä tuolla on lapsiperheen pesukone). Työhönliittyvästä navigaattorista en osaa kommentoida.

Joka tapauksessa moisessa tilanteessa kannattaisi marssai Veikon koneeseen ja sanoa että "antakaa navigaattori lainaan" kunnes Nokia ratkasee ongelman. Sun ongelma ei ole olla sinne yhteydessä, vaan Veikon Koneen.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Eräässä Länsi-Vantaalaisessa autokorjaamossa käsijarruvaijerin vaihto kesti viikon. Osa piti kuulemma tilata Saksasta. Faijan kanssa funtsittiin, että lähtiköhän ne purjeveneellä sitä hakemaan? Ei siinä vielä kaikki, mutta kun korjaamosta ei oltu ollenkaan yhteydessä ja kerrottu mitään työn etenemisestä tai aikataulusta. Piti itse kysellä milloin on valmista. Minkäännäköistä kustannusarviota ei annettu ja laskun sai tietää vasta autoa noudettaessa. Sinne liikkeeseen en autoani enää vie. Voi sanoa, että joissakin paikoissa on huonoa palvelua, mutta tuolla ei ollut palvelua.
Se nyt ei ole mikään uutinen etteivät autokorjaamot asiakkaita halua. Ilmeisesti niitä riittää jonoksi muutenkin. Hyvä esimerkki on nettisivuilla olevat yhteydenottolomakkeet. Sinne kun jätät viestin, luultavasti et kuule heistä koskaan.

Poikkeuksia on.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Eräässä Länsi-Vantaalaisessa autokorjaamossa käsijarruvaijerin vaihto kesti viikon. Osa piti kuulemma tilata Saksasta. Faijan kanssa funtsittiin, että lähtiköhän ne purjeveneellä sitä hakemaan? Ei siinä vielä kaikki, mutta kun korjaamosta ei oltu ollenkaan yhteydessä ja kerrottu mitään työn etenemisestä tai aikataulusta. Piti itse kysellä milloin on valmista. Minkäännäköistä kustannusarviota ei annettu ja laskun sai tietää vasta autoa noudettaessa. Sinne liikkeeseen en autoani enää vie. Voi sanoa, että joissakin paikoissa on huonoa palvelua, mutta tuolla ei ollut palvelua.
Haa! Jostain läheltä mua! :ahem: Osaatko suunnilleen sanoa missä ja korjaamon nimeä?
 
Ylös