RÄIKKÖSEN ÄÄNI

HÖYNÄ

Well-known member
Liittynyt
10.8.2003
Viestit
774
Sijainti
Bunkerland
En jaksa kuin ihmetellä sitä että joku jaksaa aina puuttua Räikkösen äänen laatuun!
Vosi sanoa niinkuin entisen DDR:n naisten uintivalmentaja kun toimittajat ihmettelivät tyttöjen matalaa ääntä: "Uimaan tänne on tultu eikä laulamaan."
Sorrun epäasialliseen kritiikkiin itsekkin kehottamalla kuuntelemaan Montoyan ääntä. Mielestäni kimittää pahemmin kuin Räikkönen.
 

Riikka

Banned
Liittynyt
29.10.2003
Viestit
815
Se ei ole mikään äänenmurros, vaan se, ettei Kimi avaa suuta kunnolla puhuttaessa, ja ääni ei lähde kunnolla syvältä keuhkoista. Koittakaa itse puhua leukaperät jännitettyinä suu hieman raollaan, on hyvin vaikea saada muuta ääntä kuin pientä ininää kurkunpäästä!

Sitä paitsi kolmen vuoden aikana Kimin puhe on kohentunut huomattavasti, paljon enemmän kuin monet tänne kirjoittelevat ovat kehittyneet älyllisesti! wink
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Kimi antaakin tulosten puhua puolestaan. Siinä on taas samaa kuin Häkkisen englannin lausumisen haukkumisen kanssa. Kun ei muuta keksitä niin puututaan täysin epäolennaiseen asiaan.

Eipä siinä, saisi Kimi vieläkin kehittää ulosantiaan mutta ne on ne tulokset jotka on huomattavasti tärkämpiä. Ennemmin mykkä maailmanmestari kuin nollatulos-suupaltti tyyliin Salo. :D
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Matxi:
Ennemmin mykkä maailmanmestari kuin nollatulos-suupaltti tyyliin Salo. :D
Hahha! Enpä olisi itse voinut paremmin sanoa!

Tosiaan ärsyttää että vieläkin niin monessa yhteydessä Kimin ääntä pilkataan. Luulis käyvän wanhaksi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Eikös tämä Kimin äänen pilkkaaminen ole verrattavissa Schumin leukajuttuihin. Asia jolle ei vaan voi mitään, mutta siitä on mukava vittuilla.
 

PKurki

Well-known member
Liittynyt
19.2.2001
Viestit
211
Sillä erolla, että Schumille saa vituilla mutta Räkälle ei...
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Eiköhän se äänenmurros jossain vaiheessa mene ohitse, vaikea uskoa että Kimi puhuisi samalla tavalla vielä 35-vuotiaana.
Se ei ole mikään äänenmurros, vaan se, ettei Kimi avaa suuta kunnolla puhuttaessa
Ei pidä paikkansa alkuunkaan.
Mulla on Lukiossa miesopettaja joka puhuu aivan samalla tavalla kuin Kimi ja on varmaan 40. Se on just siinä niiku täällä jo jotku on sanonutkin, ei Schumikaan saa leukaa pienemmäksi vaikka miten yrittäs pistää suuta kiinni, ei se Kimin äänikään parane vaikka pistäs suun sepposen selälleen! Sillä ripuli.
 

MikGo

Well-known member
Liittynyt
10.7.2003
Viestit
199
Miten te jaksatte aina tästä asiasta keskustella. Kaikki, aivan kaikki ihmiset ovat erilasia! Kimi ei varmaankaan voi sille mitään että hänen äänensä on erilainen kuin muilla. Niin on muuten minunkin ääneni erilainen kuin naapurin jaskan. Joten antakaahan olla ja olkaa edes tyytyväisiä että meillä on suomalainen HUIPPU kuski formula ykkösissä. Lapset hiekkalaatikko on takapihalla.
 

Hurmurisija

Well-known member
Liittynyt
3.3.2002
Viestit
3307
Kimillä taitaa olla sen verran paljon maallista, että sillä voisi ostaa leikkauksen, joka saattaisi kaiketikin ääntä muuttaa. Itse en kylläkään näe siinä mitään järkeä. Jokainen meistä on omanlaisensa ja Kimin ääni on mikä on. Jos ei kelpaa, niin vetäkää pipo syvemmälle.
 

williams

Well-known member
Liittynyt
12.6.2003
Viestit
168
Jos minä olisin Räikkönen niin minua ei paljon kiinnostas sellaisten juntti toimittajien kateelliset puheet..."äänestäni" eek!
 

vileda

Well-known member
Liittynyt
21.3.2002
Viestit
90
Sijainti
Oulu
Joo, ihan typerää sitä on toisen äänestä valittaa, minkäs sitä ihminen äänelleen mahtaa. Olisihan maailma tylsä paikka, jos kaikki ihmiset olisivat samanlaisia...
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
Kimin narina on todella pientä tämän Forumin narisioihin verrattuna, jotka jaksavat narista Kimin äänestä. :D

<small>[ 25-11-2003, 10:20: Message edited by: Karpow ]</small>
 

Riikka

Banned
Liittynyt
29.10.2003
Viestit
815
Minun mielestäni olisi vielä nolompaa mennä äänenmuutosleikkaukseen... se olisi jo vakavaa, kriisitilanne ihmisen psyykessä, ei hyvä tuollaiseen lajiin jossa joutuu paineita kestämään ja hermot kireellä koko ajan. Siis eihän sukupuolenvaihtajatkaan mene sellaiseen, vaan treenaavat äänensä miehekkäämmäksi/naisellisemmaksi.

Sitä paitsi olette ihan oikeassa, että ihan sama vaikka ei puhuis ollenkaan, autoa se on sinne mennyt ajamaan.
 

JJ7

Well-known member
Liittynyt
16.10.2003
Viestit
287
Riikka:
Sitä paitsi olette ihan oikeassa, että ihan sama vaikka ei puhuis ollenkaan, autoa se on sinne mennyt ajamaan.
F1-kuljettajalle se ei ole 'ihan sama'..
 

Riikka

Banned
Liittynyt
29.10.2003
Viestit
815
JJ7:
Riikka:
Sitä paitsi olette ihan oikeassa, että ihan sama vaikka ei puhuis ollenkaan, autoa se on sinne mennyt ajamaan.
F1-kuljettajalle se ei ole 'ihan sama'..
Periaatteessa on, mutta käytännössä valitettavasti ei. Mutta eipä voi kuitenkaan sanoa, että tämä asia olisi Kimiä urallaan haitannut yhtään, vai voiko muka?
 
Ylös