Räikköstä EI KIINNOSTA!

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
:D

Trulli moitti ettei Kimiä kiinnosta turvallisuusasiat:
- Tuntuu siltä, että Kimiä ei kiinnosta mikään. En tietenkään toivo Kimille mitään pahaa, mutta jos hänelle sattuu testeissä onnettomuus, hänkin kenties ymmärtäisi, mihin pyrimme turva-asioiden kehittämisellä, Trulli nuhteli.
Ja lisää vielä syväanalyysin:
- Minusta Kimi on outo tyyppi. Hän ei näytä onnelliselta edes voittaessaan. Ilme on aina sama, jos hän voittaa tai häviää. Näyttää siltä, ettei häntä kiinnosta yhtään mikään, Trulli moitiskeli.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
31.7.2004 Huhu: Montoyasta tallikaveri
- Minulle on ihan sama, kuka tallikaverina ajaa. Minun tekemisiäni ei muuta mitenkään se, kuka tallikaverinani on. Oikeastaan minua ei kiinnosta koko huhu, sillä ainahan niitä täällä liikkuu. Sitten sen näkee, mitä tapahtuu, kun se aika tulee, Räikkönen kuittaa huhut.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
19.5.2004 "Kimillä opittavaa talliväen motivoinnissa"

Vanhempaa ajajien sukupolvea edustava David Coulthard on tukistanut tallikaveriaan juuri heikkoudesta joukkuehengen lietsomisessa.
- Coulthard saa puhua mitä lystää. Minua hänen puheensa eivät kiinnosta, Räikkönen tuhahti kuultuaan moitteista.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
16.6.2005 Montoyan sopeutuminen MacLarenille

- On aina helpompi jatkaa tallissa kuin tulla siihen uutena miehenä mukaan. Montoyan ei varmaan ole maailman helpointa työskennellä tässä tallissa.
- Mutta eipä se toisaalta minua kiinnosta. Ei se minun elämääni muuta, omaansa vaan.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
16.5.2005 Heikki Kulta analysoi: Häkkinen vrt. Räikkönen

Vaikka Kimi Räikköstä jatkuvasti verrataan Häkkiseen, miesten työmetodit menestyksen saavuttamiseen tuntuvat poikkeavan melkoisesti.
Räikkönen korostaa jatkuvasti, etteivät muiden tekemiset kiinnosta häntä haitulan vertaa. Edes tallikaverin datat eivät saa Kimiä jämähtämään pitkään tietokoneen ääreen.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
19.3.2005 "Grand Prix -kuljettajien ammattiyhdistys"
Politikointi ei kiinnosta
Räikkönen vakuutti, ettei halua millään tavalla sekaantua F1-urheilussa kaiken aikaa vellovaan polikointiin. Siksi hän mieluusti pysyttäytyy kuskiyhdistyksenkin ulkopuolella.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
21.7.2005 "Montoyan pistetilanne ei kiinnosta"

- Jos hän uskoo siihen, uskokoon sitten. Minua ei kiinnosta, mitä tapahtuu takanani. Koko huomioni on suunnattu pelkästään eteenpäin, siihen, miten pystyisin kuromaan eron umpeen Alonsoon, Räikkönen tuhahti.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Itävalta 2002 ja Ferrareiden kuskien järjestys

Viidennen perättäisen keskeytyksensä kokenut Kimi Räikkönen poistui Itävallan varikolta niin nopeasti, että Ferrarien kiistelty loppulavastus jäi näkemättä.
- En ole katsonut sitä missään jälkikäteenkään. Ei kiinnosta pätkääkään, mitä Ferrari teki.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
16.8.2004 seitsämäs keskeytys ja äitikin vahvistaa Kimin "kiinnostuksen"

- Kimiä ei kiinnosta ajaa maaliin kymmenentenä. Siksi hän ei ole edes huonolla tuulella, äiti Paula Räikkönen taustoitti.
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Kimin kannattaisi varmaan liittyä Sarasvuon talliin. Varmaan aika hyvä motivaattori saattaisi olla kyseessä kun niin hyviin suorituksiin jaksaa venyä vaikkei kiinnosta.
 

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
2168
Höpsis, Kimihän riemuitsee voitoistaan railakkaasti. Minä olen nähnyt jopa Kimistä sellaisen kuvan, jossa hän nauraa varikolla!
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Kimi Räikkönen örvelsi kanarialla

Kimi: ei mua kiinnosta :cool:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
:thumbup: Loistavaa settiä Mutku!!! :ahem:

Tota puolta mä Räikkösessä kieltämättä ihailen, että miten mies sulkee kaikki täysin ulkopuoliset seikat mielestään. Jos joku asia ei vaikuta Räikkösen ajamiseen, ei se häntä näköjään kiinnosta ja mikään ei tunnu pystyvän viemään Kimin huomiota pois siitä tärkeimmästä tavoitteesta, eli maailmanmestaruuden voittamisesta. :ahem:
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
""- Minusta Kimi on outo tyyppi. Hän ei näytä onnelliselta edes voittaessaan. Ilme on aina sama, jos hän voittaa tai häviää. Näyttää siltä, ettei häntä kiinnosta yhtään mikään, Trulli moitiskeli.""

Tuosta olen osittain samaa mieltä, sen kyllä ymmärrän että aina voittaessaan ei välttämättä tunne siltikään niin suurta riemua nauraa ja hyppiä samaan aikaa, vaikka sisällä paistaa täysi riemu ja onnellisuus, mutta toisaalta kimin pitäis myös vähän ehkä näyttää sitä show mielessä schumin tyyliin, kansa ja fanit sitä osittain haluaa.

Tällä hetkellä Kimin kohde on suunnattu niin suuresti mestaruuteen että yksittäinen voitto on vain askel eteenpäin jonka seurauksena voittaessaan sanoo jes ja heti perään alkaa katse seuraavaan kisaan ennen kuin palkintojenjako on ehtiny edes alkaa :)
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Minä en ainakaan halua tätä teennäistä gayjump showta.

 

Hevimies

Hippaheikkien kuningas
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
986
Sijainti
Savonlinna
Eikä tartte kiinostaakkaan kunhan auto kulkee ja tulosta tulee. Just hyvä noin. :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös