Rakkaus -toikki

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Täällä keskustellaan rakkaudesta. Rakkaus on suuri voima! Miten rakkaus ilmenee palstalaisten jokapäiväisessä elämässä? Miten koet rakkauden? Mistä tietää onko kyseessä tosi-rakkaus? Voiko rakkauden käyttää loppuun, vai saako sitä aina lisää?

Pohdintaa ystävät hyvät, sana on vapaa.
 

Örfil

Guest
Koirarakkaus on ehtymätöntä.

Ei mulla muuta tähän hätään.
 

Örfil

Guest
No voihan, meilläkin on ollut tänä vuonna puuhääpäivä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Onnea hahmolle burb pääkkishääpäiväsi johdosta!
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Minulla on muuten käytännön lisäksi aika paljon teoreettista kosketuspintaa tästä rakkaus-aiheesta. Olenhan ollut monet luennot läsnä Sonkajärven yläkoululla, kun teemana on ollut nimenomaan rakkaus.

Tässä superlyhyt-tiivistelmäni rakkaudesta:

Rakkaus on subjektiivinen kokemus intensiivisestä tunteesta. Rakkautta tutkineet rakkauspsykologit ovat havainneet viime vuosina, että rakkaus voidaan jakaa viiteen eri muotoon: voimakkaaseen, heikkoon, repalaiseen, kuihtuvaan ja haalistuneeseen. Rakkaus on tärkeä ihmisen psyykkiselle hyvinvoinnille. Sitä on usein varsin hyvä vaalia, tunnustaa ja ilakoida.

Lopuksi totean, että rakkaudesta puhuminen on raskasta, koska rakkaus-sanaa joutuu toistamaan aika paljon, kun sellaista näpsäkkää synonyymia en ole ainakaan itse vielä keksinyt. Ehkä joku foorumin sanasepoista osaisi keksiä sellaisen vöördin, jos vain haluaisi.

PS. Olen ihan vesilinjalla. Ei huolta.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Ala-asteella oli hauskaa, että sanat rakkaus, raiskaus ja raskaus ovat kovin lähellä niin foneettisesti kuin teemallisestikin.
Olin tyhmä mukula.
 
Ylös