Ralliuutisia, vol 2

Tsiiem

Well-known member

Krissen striimeissä on välillä mielenkiintoisia kommentteja joita harmillisesti joutuu poimimaan jostain parin tunnin jorinoista, joista suuri osa on ihan tyhjäkäyntiä
Vaikea ottaa kantaa itse sisältöön ja asiaan, mutta ei kai tämä nyt Krisseltäkään kovin järkevää ole näin avautua?

Reinweib

Vetohenkilö
Sijainti
Piilosa
Vaikea ottaa kantaa itse sisältöön ja asiaan, mutta ei kai tämä nyt Krisseltäkään kovin järkevää ole näin avautua?
Vastaavaahan on ollut ennenkin, tainnut käydä sannamarinit eli pienelle piirille (suomeksi) tarkoitettu juttu on levinnyt tarkoitettua laajemmalle.

mattipuh

Well-known member
Sijainti
Full send
Onkos f-cupissa erillistä nelivetoluokkaa vai miten nuo nelikot (muut kuin rally3 ja rally2) menee eri luokkiin?

RTP

Keskimääräistä mulkumpi runkkari
Sijainti
Tallissa
Onkos f-cupissa erillistä nelivetoluokkaa vai miten nuo nelikot (muut kuin rally3 ja rally2) menee eri luokkiin?
On olemassa, ensi vuoden osalta ei vielä ole tiedossa mitkä autot sinne otetaan.

Tuohon tulevaan SM5 luokkaan sopii käytännössä aivan kaikki AKK/FIA kelpoiset nelivetoiset ralliautot, pl. R5/Rally2, Rally 3 ja WRC:t -03 ->.

rallifakiiri

Well-known member
Mika Biasionin kartturi Tiziano Siviero joutui eilen moottoripyörällä liikenneonnettomuuteen Elban saarella. Italiasta kantautuvien tietojen mukaan Siviero loukkaantui vakavasti.

BMW CSL

Well-known member
Make Alen osallistuu San Remon Rallylegends kisaan. Mut onko alla 131 vai 037 vai peräti S4?

JLunen

Well-known member
Make Alen osallistuu San Remon Rallylegends kisaan. Mut onko alla 131 vai 037 vai peräti S4?
Delta S4 Parade on mainittu uutisissa. Minulla ei ole tietoa, mitä tuo Parade käytännössä tarkoittaa. Ei liene ihan orkkis kisapeli siis ainakaan?

Lupatarkastaja

Well-known member
Delta S4 Parade on mainittu uutisissa. Minulla ei ole tietoa, mitä tuo Parade käytännössä tarkoittaa. Ei liene ihan orkkis kisapeli siis ainakaan?
Veikkaisin käännöskukkasta Rallyssimon uutisesta suomeen. Olen antanut ymmärtää, että Rally Legendsissä on Delta-paraati, missä mukana useita Lancioita.