Heldenview on asian ytimessä. Höynään kommentissa luki nimenomaan "tultaessa alamäkeen", joilloin se etupää kevenee.
Hieman tarkennusta näihin:
Imola: Jyrkkää ylämäkeä Tosan jälkeen, alamäkeä Piratellan jälkeen. Aqua Mineralesta jälleen jyrkkää ylämäkeä ja Variante Altan jälkeen alamäkeä Rivazzaan asti ja ohikin.
Barcelona: Alamäkeä Seatista Würthiin ja ylämäkeä Würthistä Campsaan. Campsasta loivaa alamäkeä La Caixaan, josta ylämäkeä Banc de Sabadelliin.
Monte Carlo: Ylämäkeä Ste Devotesta Casinolle, siitä eteenpäin rantashikaaniin saakka alamäkeä
-Alamäki loppuu jo mutkaan ennen tunnelin suuta.
Montreal: Ihan pienet mäennotkelmat takasuoralla neulansilmän jälkeen.
Nürburgring: alamäkeä areenalta Dunlop-neulansilmään, siitä eteenpäin ylämäkeä suurinpiirtein BIT-mutkan kohdille
-Siitä eteenpäin loivaa alamäkeä Veedol -shikaania edeltävälle suoralle.
Hungaroring: ylämäkeä alkuosa takaosan shikaaniin, siitä eteenpäin alamäkeä
-Maalisuoran pää ja ensimmäiset mutkat alamäkeä, siitä ylämäkeä sinne ensimmäiseen shikaaniin, loppu loivaa alamäkeä, toiseksi viimeisessä mutkassa ylämäkeä.
Spa: Eau Rougen notko, korkein kohta Les Combesin paikkeilla, matalin kohta ehkä Stavelotissa
-Bussipysäkiltä loivaa alamäkeä La Sourceen, siitä alamäkeen, Eau Rougen jyrkkä nousu ja jälkeen loivaa ylämäkeä Les Combesiin. Rivagesta alamäkeä Pouhoniin asti ja Stavelotista loivaa ylämäkeä ei ihan bussipysäkille asti.
Suzuka: Alkuosa pääosin alamäkeä aina alikulkuun saakka, lusikkamutkan jälkeen ylämäkeen
Koko maalisuora loivaa alamäkeä ekaan mutkaan asti. Essesissä pieniä nousuja/laskuja ja pitkä viimeinen vasen loivaa ylämäkeä. Neulansilmästä loivaan ylämäkeen, joka muuttuu seuraavassa oikeassa alamäeksi ja sitä seuraava lusikkamutka kanssa alamäkeä. Siitä avautuvan suoran alku vielä alamäkeä, joka muuttuu ylämäeksi ennen ylikulkua. Shikaanista alamäkeen lähtösuoralle.