Red Bull Racing 2024 - Totaalinen sulaminen?

SJ

F1 asijan tuntia
No nyt olen kyllä yllättynyt, jos roolit ovat noin päin. Minä uskoin Helmutin olevan vahvasti Lawsonin kannalla ja että Horner saattaisi kiusanteon vuoksi tyrkyttää itse Tsunodaa – tai vaikka Bottasia. Helmutti ei ole koskaan kehunut Tsunodaa, ja jos on joskus jotain varovaisen positiivista sanonutkin, niin sekin on kuulostanut vähän pakotetulta. Helmutti olisi myös halunnut nostaa Lawsonin F1:iin Ricciardon tilalle aikaisessa vaiheessa päättynyttä kautta, mutta Horner sai lykättyä sen vaihdoksen syksylle.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Mikä on lopputulos kun kovalla itseluottamuksella liikkeellä oleva kuski murskataan tallikaverin toimesta (Bottas). Toivottavasti RBn kallonkutistajat on ammattitaitoisia.
Ei kai tuonne kukaan ole mennyt häviämään. Varsinkaan kärkitalliin. Suomalainen "lähden tekemään parastani, katsotaan mihin se riittää" tyyli ei nykyajan kovassa maailmassa kauaksi kanna. Meneppä pyytää sponsoria kartinkiin että pääset vähän ajamaan eri radoilla ja juttelee porukoitten kanssa, niin ei paljoa täytettä taskunpohjalle tule.

ouzei

Well-known member
Ei ole kyllä kummoiset odotukset, mutta ei kai se auta kun toivoa Lawson nyt sitten onnistuisi yllättämään ja pystyisi pistämään Maxia ahtaalle edes jonkun kerran.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Ei ole kyllä kummoiset odotukset, mutta ei kai se auta kun toivoa Lawson nyt sitten onnistuisi yllättämään ja pystyisi pistämään Maxia ahtaalle edes jonkun kerran.
Itseä "jännittää" onko Red Bull ihan miina ja Max kiukuttelee lähtevänsä muualle. Tiimiradioita odotellessa.
Lyhyt on tauko, kun jo 19. tammikuuta esim. Ferrari tuo kinnerinsä nähtäville ja vissiin 20. on Ripellin rengastestit.