Rintakarvat

Rintakarvat?

  • Jees!

    Äänet: 36 53,7%
  • No ei!

    Äänet: 31 46,3%

  • Äänestäjiä yhteensä
    67

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Keskustellaanpa välillä tärkeistä asioista! Pollia seuraa. Samat vastaukset molemmille sukupuolille, mutta eri kysymykset.

Miehille: Onko sinulla rintakarvoja?
Naisille: Onko rintakarvat miehellä seksikkäät?
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Ai ei ole julkinen polli?
Niin olishan se näyttänyt jakauman selkeämmin. Mutta ku sit taas jotkut jättää vastaamatta. Ajattelin, että ne jotka uskaltaa tulla julkisuuteen, niin kertokoot sitten sanallisesti.

Ei ole miestä karvoihin katsomista, mutta itse suosin silti paljasta mallia. Vaikka ei toi nyt mikään kriteeri ole.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
No entä jos miehellä on rintakarvoja, vaikkei pitäisikään niistä? Ei vaan sheivaile, jottei metsästysporukan pippaloissa katsota kieroon..SIIS ESIMERKIKSI!!1 Tai jos..siis silleensä.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Niin olishan se näyttänyt jakauman selkeämmin. Mutta ku sit taas jotkut jättää vastaamatta. Ajattelin, että ne jotka uskaltaa tulla julkisuuteen, niin kertokoot sitten sanallisesti.

Ei ole miestä karvoihin katsomista, mutta itse suosin silti paljasta mallia. Vaikka ei toi nyt mikään kriteeri ole.
No uskallanhan minä ainakin, on rintakarvat, ja paljon. Tosin saahan ne vahattua pois jos haluaa miellyttää sellaista naista, jonka mielestä posliini parempi vaihtoehto. Jos taas ei kasvaisi ne niin hankalampaa olisi liimailla karvatuppoja jos haluaisi rintakarvat
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
On, mutten niistä pidä. Välillä sheivailen. Vituttaa uida karvasena.

Eli jouduin vastaamaan Jess!! ja nyt joku voi tulkita että joku nainen olisi vastannut sen tarkoittavan että onpa ne ihania.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
No uskallanhan minä ainakin, on rintakarvat, ja paljon. Tosin saahan ne vahattua pois jos haluaa miellyttää sellaista naista, jonka mielestä posliini parempi vaihtoehto. Jos taas ei kasvaisi ne niin hankalampaa olisi liimailla karvatuppoja jos haluaisi rintakarvat
Niin, se olis kyllä murheellista, jos muuten täydellisellä miehellä olis väärä karvatilanne! :nope:
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
On, mutten niistä pidä. Välillä sheivailen. Vituttaa uida karvasena.

Eli jouduin vastaamaan Jess!! ja nyt joku voi tulkita että joku nainen olisi vastannut sen tarkoittavan että onpa ne ihania.
Minä kehtasin ja ehdin vastata rehellisesti Juskasen vastakkaisen mielipiteen jälkeen :)
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Puolison suvun miehet on karvoituksensa puolesta kuin turkkilaisia ...suolaajia, kun taas meidän suvun geenit samalla sektorilla on huomattavasti suomalais-ugrilaisempia. Karvoitusta toki on, mutta paljon vähemmän.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Muutama kasvaa mutta pidän nekin höylällä kurissa. Minimikarvoitus.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Hulluna rintakarvoihin!
Hulluna rintakarvoja. :eek:
Mun mielestä rinta/mahakarvaton mies on tuota.. no.. aika keskenkasvuisen oloinen. :D

Se oli hauska kun muutaman kerran ajanut rinta/mahakarvat pois niin olihan tuo ensimmäistä kertaa kun peiliin katsoi niin pikkasen oudon näköinen. :D
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Hulluna rintakarvoja. :eek:
Mun mielestä rinta/mahakarvaton mies on tuota.. no.. aika keskenkasvuisen oloinen. :D

Se oli hauska kun muutaman kerran ajanut rinta/mahakarvat pois niin olihan tuo ensimmäistä kertaa kun peiliin katsoi niin pikkasen oudon näköinen. :D
Mun mielestä mies kera rintakarvojen on :ahem:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Mun mielestä rinta/mahakarvaton mies on tuota.. no.. aika keskenkasvuisen oloinen. :D
Nyt ollaan asian ytimessä. Karvaisista miehistähän tulee jotenkin äijämäisempi ja eläimellisemmän maskuliininen mielikuva? Testosteronia ja silleen. Mutta mä en ole kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä, joten ehkä toi rintakarvattomuudesta tykkääminenkin liittyy siihen. Ovat nuoremman oloisia karvattomana. Mites 72, vetoaako enemmän oman ikäiset, nuoremmat vai vanhemmat herrat?
 
Ylös