Tykkäsin kans enemmän vanhasta. Uudesta tulee jotenkin McLaren mielee. En osaa suoraan sanoa miksi, varmaan joku West väritteisen Mäkkärin design oli vastaava mutta värit/sävyt eri. Jokatapauksessa huono asia jos värityksestä tulee ensimmäisenä mieleen kilpaileva talli. En sit tiedä olenko yksin näkemykseni kanssa. Toisekseen nää menee off topiciin kun otsikko on omistettu FI:n 2014 kaudelle. Alkais olla hyvä aika tehdä 2015 kuski ja talli keskusteluja ja onhan tuolla pari muuta keeskustelua johon nää jutut sopis myös.Näyttää hitaalta, lisäksi aika tylsä väritys. :thumbfh: Vihreä kadonnut kokonaan. Oranssi-vihreä-valkoinen oli hyvä kombinaatio, erottui joukosta positiivisesti. :dunno:
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen Midlandin auto loppuvuodesta 2006. Pikaisella googletuksella siinä taisi olla kuitenkin oranssia enemmän.Tykkäsin kans enemmän vanhasta. Uudesta tulee jotenkin McLaren mielee. En osaa suoraan sanoa miksi, varmaan joku West väritteisen Mäkkärin design oli vastaava mutta värit/sävyt eri. Jokatapauksessa huono asia jos värityksestä tulee ensimmäisenä mieleen kilpaileva talli. En sit tiedä olenko yksin näkemykseni kanssa. Toisekseen nää menee off topiciin kun otsikko on omistettu FI:n 2014 kaudelle. Alkais olla hyvä aika tehdä 2015 kuski ja talli keskusteluja ja onhan tuolla pari muuta keeskustelua johon nää jutut sopis myös.
Tässä klassisessa ilmiössä ei ole juuri mitään erikoista. Ne joita ei häiritse on hiljaa ja ne jotka ei tykkää valittaa. Koskaan ei voi miellyttää kaikkia. Tämä pätee ihan mihin tahansa asiaan.Kovin muistelen että männävuosina auton väritystä on haukuttu sekavaksi ja kirjavaksi ja vaikka mitä, sekä vihreää väriä ollaan haaveiltu pois, ja nyt kun väritystä ollaan karsittu kaivataan vanhaa takaisin. Oi aikoja, oi tapoja.
Ilmeisesti ei, onhan Williamsillakin sellainen. Jos leveän keulan vetää riittävän pitkälle, sitä sitten ei enää tarvita (Mersu ja Ferrari viime vuonna). Koko hommahan keksittiin, jottei matala keula sukeltaisi toisen auton alle.Eiks toi nokka ois nyky-säännöillä ollut sallittu ihan ilman tuota mustaa nenänpäätäkin?
Mikä homma?Koko hommahan keksittiin, jottei matala keula sukeltaisi toisen auton alle.
Keulasääntö, jota aiheuttaa nuo "glunssit".Mikä homma?
Olen ollut siinä luulossa, että keulasääntöjä uudistettiin täksi kaudeksi ulkonäöllisistä syistä.Keulasääntö, jota aiheuttaa nuo "glunssit".
Muutettiin toki, mataluuden osalta, mutta kun noita "glunsseja" edelleen nähdään, niin ilmeisesti ei niiden osalta. Tietty mitta, leveys ja korkeus vaaditaan, joka noihin johtaa. Eihän nuo niitä muuten laittaisi. (Ja juu, en ole tällä kertaa jaksanut itse lukea niitä sääntöjä, kuten takavuosina säännöllisesti tein. Kommentoin vain nähtäviä seurauksia.)Olen ollut siinä luulossa, että keulasääntöjä uudistettiin täksi kaudeksi ulkonäöllisistä syistä.
No pikemminkin niin, että Mersu luopuu hopeasta ja ottaa Mäkkärin kromin tilalle.Silver is the new Red in F1. No, ehkä ei, kun McLaren samaan aikaan tiettävästi siitä luopuu.
McLaren on antanut jo sen verran vihjeitä uudesta värityksestään, että heidän autostaan löytyy ainakin punaista ja sitä on enemmän kuin oranssia Force Indian autossa eli McLarenin uusi väritys ei näillänäkymin aiheuta vaaraa sen sekoittamisesta Force Indian värityksen kanssa.Väritys näyttää peruskuviolta. Samaa nähty Sauberissa, Williamsissa, Benettonissa, McLarenissa, missä muussa? Värit paremmat kuin aiemmin. Kunhan ei McLaren pistä samaa Westin liveryä.
Huh, tämäpä on helpottava uutinen.McLaren on antanut jo sen verran vihjeitä uudesta värityksestään, että heidän autostaan löytyy ainakin punaista ja sitä on enemmän kuin oranssia Force Indian autossa eli McLarenin uusi väritys ei näillänäkymin aiheuta vaaraa sen sekoittamisesta Force Indian värityksen kanssa.
Hülkenberghän on julkisesti ilmoittanut kiinnostuksensa ajaa Le Mansin 24h kisan. Eikös ForceIndialla ollut jotain asiaa vastaan, ainakin muistelen lukeneeni....
Muistelet Alonsoa? Sehän sai nounou-viestin Larenilta muistaakseni...