Sumutuspolli

Oletko sumuttanut katsastajaa

  • Kyllä, onnistuneesti

    Äänet: 0 0,0%
  • Yritin, mutta jäi kiinni

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    15
  • Äänestys suljettu. .

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Melkein nolla toikki.

En sumuta, enkä myös huijaa jos jälkimmäistä joskus kysyttäisiin.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Kyllä. Kerran pippurisumuttella ja kahdesti on mennyt niin täysin hermot että käytin Axea.
 

Örfil

Guest
Miksi pitäisi?

Ihan sama kuin menisi lääkäriin ja peittäisi melanooman päässä rastahatulla.

Yhtä hyödyllistä.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tohon pointtikyssäriin sen verran, että ennen kuin äänestin, pääsin katsomaan tulokset, että kuka äänestänyt mitäkin, mutta ääneni jättämisen jälkeen se ei enää onnistu.

Vika on
a) käyttäjässä
p) foorumin softassa
kee) pollin laatijassa
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tohon pointtikyssäriin sen verran, että ennen kuin äänestin, pääsin katsomaan tulokset, että kuka äänestänyt mitäkin, mutta ääneni jättämisen jälkeen se ei enää onnistu.

Vika on
a) käyttäjässä
p) foorumin softassa
kee) pollin laatijassa
Vastaus a. Eli pitää näemmä klikata kutakin numeroa, että saa hahmot esiin.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Eipä ole 90-luvun jälkeen tarvinnu autoa katsastaa.
Muistan laappineeni jonkun rottosen takarumpuun nuorna miesnä kynnellisen vaseliinia pitävämmälle puolelle kun oli liian puoltavat jarrut. Käsijarruvaijerin kiristys, koejarrutuksia käsijarrulla ja kun piirsi yhtäaikaa jäljet soralle -> uusintakatsastukseen.

Auton säätämistä katsastusta varten, ei toki sumuttamista.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tämänhän olen kertonutkin, mutta joskus 00-luvun alussa Nissanini ei läpäissyt katsastusta Nokialla natsi-insinöörin syynissä. Ketutti niin paljon, että ajoin Virroille ja yritin uudestaan. Heittämällä läpi kera kehujen.
Tämänlainen kikkailuhan ei enää onnistuisi.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Kaksi kertaa olen leiman saanut hitsaamatta. Eiköhän ne ne muhkurat nähnyt, mutta kun kalikka ei mennyt läpi. Toinen oikein kommentoi leivoksia.
 

Örfil

Guest
Olen käynyt tekuaikoina Hinnan ammattikoulussa ylimääräisenä iltakurssina hitsaus- ja koneistuskurssin.

Hitsauskurssista ei jäänyt mitään käteen, mutta koneistuskurssista on työkalupakissa edelleen 16 mm kuusiokolomötikkä, jolle en ole vieläkään keksinyt mitään käyttöä. Mutta en raaski heittää sitä pois.

Hitsannuthan olen toki vanhoja autojani niin että tukka paloi ja naama oli pisamilla. Oli aikanaan vähän pakko.
 
Ylös