Suurin saavutuksesi elämässä?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mikä on elämäsi suurin saavutus?

Aloitan pelin:

Olen voittanut Webslaven tietovisassa, jossa piti nimetä vuorotellen joku japanilainen f1 kuljettaja. Tämä tapahtui muutama vuosi takaperin Linnanmäellä ravintolan terassilla.

Tästä on vaikea pistää paremmaksi, mutta sopii yrittää.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Stipendin saaminen amiksesta.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Toinen kova varmaan kova saavutus kavereiden pitkä ja pitkä painostus saamaan mua Pinkkuun kun kauan sitä vastustin ja baarin menemistä vielä 2006 mutta vuoden lopulla sain itteni menemään sinne vajaasi puoleksi tunniksi ja sitten lähin karkuun.. halusin välttää humalaisia ihmisiä ja sitä tupakan savunhajua(jota edelleenkin välttelen) Sitä aikaa kun olin vielä selvinpäin ja en ollut ehtinyt koskemaan viinaan ja tienny sen ihanaa vaikutusta. :tongue: Siitäkin on joku legendaarinen puhelu olemassa jossain kaverilla.. mutta en tiedä onko sitä kellää enää tallessa.


Samana vuonna piti jo osallistua ekaan f1-forumin päätösmöötteeni mutta en uskaltanu tulla vielä mukaan silloin... muunmuassa S.A oli muistaakseni hyvin pettynyt ja odotti mun näkemistä.. anteeksi vielä siitä. :) Olin ujo silloin :p
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ollapa minunkin suurimpia saavutuksia mööteistä ja baareista feidaamiset like a Joni-boss.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Suurin saavutukseni oli elopainoni hilaaminen yli sadan kilon.

Paras saavutukseni on 16-vuotias.
 

Lozeh

Well-known member
Liittynyt
12.8.2013
Viestit
110
Sijainti
Lahti
Olemassa oleminen
ja tietty: #1 spotti rankingis 1milj pelaajan pelissä. :dunno:
 
Ylös