Taavi Soininvaaran kirjat

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4514
Sijainti
Kokkola
Olettekos lukeneet. Itsellänihän on Soininvaaran esikoisteos, Ebola-Helsinki ja sitten Vihan enkeli -teoksesta alkaen kaikki, tosin uusinta eli Jumalten sotaa en ole vielä ehtinyt hankkimaan. Todella hyviä kirjoja, Ebola-Helsinkiä lukiessa oli vielä vähän tuntematon nimi mutta kun sen tuli lukeneeksi niin yhä enemmän tulee kaverin kirjoja hommattua. Kirjoittaa aika hyviä trillereitä käyttäen poliittisväritteisiä uhkakuvia. Mitäs itse pidätte jos olette lukeneet?
 

SOKO

Well-known member
Liittynyt
5.8.2007
Viestit
4037
Olen lukenut Soininvaaran ensimmäiset kirjat eli :
# Ebola-Helsinki (2000)
# Inferno.fi (2001)
# Koston komissio (2002)
# Ikuisesti paha (2003)
# Vihan enkeli (2004)
# Pimeyden ydin (2006)

Marsalkan miekka ei sen sijaan oikein uponnut ja se jäikin kesken, mutta saatan sen lukea joskus myöhemmin. Myöskään tätä uusinta Jumalten viha -kirjaa en ole lukenut. Tarkoitus on kyllä hankkia se, mutta todennäköisesti vasta alennusmyynnistä.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Lukeminen on jäänyt niin vähiin, etten ole edes yrittänyt. Sinänsä olisi mielenkiintoistakin, että kaveri oli sentään rinnakkaisluokalla koulussa. Oli aika yllätys kun näin, että häneltä oli tullut romaani.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
SOKO sanoi:
Marsalkan miekka ei sen sijaan oikein uponnut ja se jäikin kesken, mutta saatan sen lukea joskus myöhemmin. Myöskään tätä uusinta Jumalten viha -kirjaa en ole lukenut. Tarkoitus on kyllä hankkia se, mutta todennäköisesti vasta alennusmyynnistä.
Marsalkan miekka on ensimmäinen ja ainoa kirja, jonka olen Soininvaaralta tähän mennessä lukenut. Poliittisesta historiasta, tai historiasta ja yhteiskunnasta yleensäkin kiinnostuneille lukijoille ehdottoman hyvä valinta mielstäni. Täytyy tutustua myös muihin teoksiin. Faktat tuntuu olevan tarkasti tutkittu, ja mukaansatempaavasti kirjoitettu ainakin siis Marsalkan miekka. Munulle ainakin upposi!
 
Ylös