Tänne kaikki joulun- ja uudenvuoden toivotukset!

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Tässä topiikissa voi toivottaa hauskaa joulua ja uutta vuotta kaikille muille foorumilaisille.

Näytän itse esimerkkiä ja aloitan:

Oikein hauskaa joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille foorumilaisille :thumbup:
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
*Avaa vikan luukun*

Piruvie joku pölliny suklaan!:mad_old:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Pitäisikö vielä perustaa toikki jossa voisi toivottaa pelkkää hyvää uutta vuotta?

Vai olisiko viisaampaa poistua täältä hourulasta kokonaan?
Mää en tuohon asiaan sinänsä puutu, mutta jokainen tekee ihan itse ratkaisunsa täällä olosta tai täältä poistumisesta. Turha se on sun, fiksuna ihmisenä, alkaa ko. asiasta ainakaan multa kyselemään. Pitäisi se moinen asia pystyä ominpäinkin ratkaisemaan. Muut forumistit ovat sitten asia erikseen. Puhuin tässä vaan omasta puolestani.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Vai olisiko viisaampaa poistua täältä hourulasta kokonaan?
Hourujenhuoneessa viihtymisestä kukin päättää keskenään. joku olisi poistumisisestasi mielissään, joku toinen taas ei.

Itsehän olen helvetin fiksu ja filmaattinen ihmin, joka ei ainoastaan arvele mitä muiden ihmisten pitää tehdä, toimia tai ajatella, vaan mä tiedän sen. Olen kuitenkin sen verran liberaali, ett toistaiseksi olen antanut heidän toimia haluamallaan tavalla.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18369
Hyvää ja rauhallista joulua foorumin väelle ja railakasta uutta vuotta.
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Hyvää Joulua ja Uutta vuotta foorumin väelle! :)
 

Örfil

Guest
Eikös olis kätevämpää, jos olis yksi toikki "Kaikki toivotukset 2012 tänne".
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Uuden vuoden jälkeen toivon kyllä itselleni keltaista moloa! Siis sitä Lumia 920-kapulaa eikä sitä spitaalitartuntaa alapäähäni.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
No niin.

Nyt on tullut aika toitottaa itsekullekin ikään, rotuun, sukupuoleen ja säätyyn katsomatta erittäin mainiota joulua!


Meikäsetä poistuu nyt saunomaan, vetäisee vielä yhden jouluvisailun ja vetäytyy tuonne noin. Ehkä päivitän joulukuulumisiani, ehkä en, so not. Muistakaa syödä liikaa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Nyt on tullut aika toitottaa itsekullekin ikään, rotuun, sukupuoleen ja säätyyn katsomatta erittäin mainiota joulua!


Meikäsetä poistuu nyt saunomaan, vetäisee vielä yhden jouluvisailun ja vetäytyy tuonne noin. Ehkä päivitän joulukuulumisiani, ehkä en, so not. Muistakaa syödä liikaa.
Entä jos ei ole joulukuu lumisesi?
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Meillä tuo yule siirtyy välipäiville, koska Tissis kerää pyhäöistä rahat pois. Vapaita on sitten vuoden loppuun molemmilla, että ehtiihän sen.

Siitä huolimatta, tai juuri siitä syystä, toivotan itse kullekin hahmolle oikein rauhaisaa ja/tai riemukasta vapahtajan syntymäjuhlaa, yulea, voittamattoman Auringon juhlaa tai mitä sembaloita kukin tässä talvipäivänseisauksen tienoilla sitten viettääkään.
Lisäksi toivotan kaikille hyvää gregoriaanisen kalenterin mukaista uutta vuotta sekä onnea ja menestystä vuodelle 2016.

Ja näin.
 
Ylös