Talviharjoittelutopic

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Heps! Tänne voi ilmoitella, jos joku on menossa ajelemaan testejä ja haluaa mahdollisesti muita foorumisteja mukaan..

Itse ajattelin mennä Myllypuroon ajelemaan ensi viikolla. Luultavasti keskiviikkona (11.11.), jos siellä on vapaata illalla (klo 18-20 välillä).

Harjoituksista kuvattuja videoja:

7.2.2010, Mini-GP:
Aika-ajo Felipen silmin
Aika-ajo kansainvälisen tv-yhtiön toimesta
Kisa Felipen silmin
Kisa kansainvälisen tv-yhtiön toimesta
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Turussa tullee ainakin ajeltua pitkin off-seasonia, sekä mahdollisesti KIC-kisoihin josain kohtaa leikkimään NB:n ja WoPen kanssa F1-kuljettajia :)
 
Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Turussa tulen kerta-ajoja silloin tällöin ajamaan, mutta enämpi kiinnostaisi kisailu, jos jossain jotain joskus tarjolla olisi.

On tuo ajamisen motivaatio ihan eri tasolla silloin kun on "tosi kyseessä".
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Myllypurossa on mahdollista ottaa minigp ilman ennakkovarausta.

Eli jos esim. ensi keskiviikkona 11.11. tulee paikalle vähintään 4 hahmoa, niin me voidaan ottaa se kilpailuna. Hinta 25€ sisältäen a-a:n ja kisan. Eli vain 5€ enemmän kuin 2 yksittäistä ajokertaa.

Tätä voitaisiin harkita, jos saadaan myllypuron harjoittelurinki pystyyn. Onko kiinnostuneita tähän? :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Hyvä idea tällainen topicci kyllä :ahem:
Tuo 11.11. tulee liian äkkiä, mutta jossain kohtaa moinen mini-gp voisi olla paikallaan...

Lisäksi puhuttiin hieman alustavasti että Treen suunnalta tehtäis päivän reissu pk-seudulle
ja kävis sitten kaikissa kolmessa paikkaa ajamassa setit yhdellä reisulla...
Tämä nyt vielä mietintäasteella kylläkin vielä :)

Niin ja Turkuun pitäisi talven aikana mennä käymään, josko samalla sitten kartingiakin... :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Hyvä topic! Itsekin tällaista mietin, mutten saanut vielä aikaseksi :)

Tuosta Helsingin reissusta tuli mieleen... Oliskohan kova, jos eka vedettäs stintit VMKC:llä sekä KiC:llä ja sitten minikisa Myllypurossa? :rolleyes:

Edit: 11.11. en kyllä pääse lähtemään, sen verran kiireitä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Hyvä topic! Itsekin tällaista mietin, mutten saanut vielä aikaseksi :)

Tuosta Helsingin reissusta tuli mieleen... Oliskohan kova, jos eka vedettäs stintit VMKC:llä sekä KiC:llä ja sitten minikisa Myllypurossa? :rolleyes:

Edit: 11.11. en kyllä pääse lähtemään, sen verran kiireitä.
Harjoitus VMKC:llä, aika-ajo KIC:ssä ja kisa kallioluolassa :)
Oma fiilis on kyllä että eniten petrattavaa olisi Myllypurossa omaan ajamiseen, sikäli sielläkin olisi kyllä hyvä vielä ennen maaliskuuta piipahtaa...
 
Viimeksi muokattu:

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Myllypurossa on mahdollista ottaa minigp ilman ennakkovarausta.

Eli jos esim. ensi keskiviikkona 11.11. tulee paikalle vähintään 4 hahmoa, niin me voidaan ottaa se kilpailuna. Hinta 25€ sisältäen a-a:n ja kisan. Eli vain 5€ enemmän kuin 2 yksittäistä ajokertaa.

Tätä voitaisiin harkita, jos saadaan myllypuron harjoittelurinki pystyyn. Onko kiinnostuneita tähän? :)
Täältäkin suunnalta löytyy kiinnostusta. 11.11. on vain vähän huono ajankohta.. :( Muista en tiedä, mutta perjantai (13. päivä) sopisi ainakin mulle paremmin.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Tekis mieli ajaa enemmä nyt kun on päässyt taas ajamaan! Jäi hampaankoloon toi hitaus vielä mutta nyt tiedän jo vähän paremmin tuon limitin noilla! :ahem:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Täältäkin suunnalta löytyy kiinnostusta. 11.11. on vain vähän huono ajankohta.. :( Muista en tiedä, mutta perjantai (13. päivä) sopisi ainakin mulle paremmin.
Katsotaan ensi viikolla tarkemmin.. Sehän voi olla, että keskiviikkona onkin koko ilta varattu, jolloin pitää ottaa joku toinen päivä.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Olin ajatellut olla ilman kartingia ensi vuoden ensimmäiseen KKWCS-kisaan asti, mutta Jacquesin mainitsemaan kisaan voisi olla kivaa osallistua. Ensi viikko tosin tuskin onnistuu omalta kohdaltani. Veikkaan kuitenkin, että kisaan olisi mahdollista saada ihan mukavan kokoinen osallistujajoukko.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mäkin tulisin mielelläni miniGP:tä ajelemaan, varsinkin kun KIC oli rataprofiilina tosi jees. Mutta mun tulemiset rajoittuu käytännossä vain lauantaille.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Mäkin tulisin mielelläni miniGP:tä ajelemaan, varsinkin kun KIC oli rataprofiilina tosi jees. Mutta mun tulemiset rajoittuu käytännossä vain lauantaille.
MiniGP kylläkin järjestettäisiin Myllypurossa, joka on mielenkiintoinen paikka erityisesti radan liukkaan betonipinnan vuoksi. Autot ovat samat kuin KIC:ssä ja Kaanaassa, mutta ajaminen on aivan erilaista. Ohittaminen on lähes mahdotonta, mutta ajaminen hauskaa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
MiniGP kylläkin järjestettäisiin Myllypurossa, joka on mielenkiintoinen paikka erityisesti radan liukkaan betonipinnan vuoksi. Autot ovat samat kuin KIC:ssä ja Kaanaassa, mutta ajaminen on aivan erilaista. Ohittaminen on lähes mahdotonta, mutta ajaminen hauskaa.
Aijoo, no joka tapauksessa, kiinnostunut olisin.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ja sit jos tarvii lisämiehitystä, ni mun työkaveri ois kans innostunut Kartingista. Ajellut suurinpiirtein yhtä vähän kuin minäkin, mutta vaikuttais olevan jopa hitusen mua nopeampi ja kovasti haluis kisoihin mukaan.

F1-Forumille hänellä ei kuulemma annettavaa tarpeeksi olisi, joten offseason kisoihin vois kuitenkin mukaan ottaa?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ja sit jos tarvii lisämiehitystä, ni mun työkaveri ois kans innostunut Kartingista. Ajellut suurinpiirtein yhtä vähän kuin minäkin, mutta vaikuttais olevan jopa hitusen mua nopeampi ja kovasti haluis kisoihin mukaan.

F1-Forumille hänellä ei kuulemma annettavaa tarpeeksi olisi, joten offseason kisoihin vois kuitenkin mukaan ottaa?
Joo off-seasonin epävirallisissa kisoissa ei ole mitään rajoituksia. Saat mun puolesta ottaa vaikka koiras mukaan ajamaan. :D

Mut tuo lauantai on hankalampi, koska se minigp pitäisi sitten varata (koska lauantait näyttäisi olevan buukattu).. Sunnuntaisin vapaa-aikoja yleensä onkin.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Joo off-seasonin epävirallisissa kisoissa ei ole mitään rajoituksia. Saat mun puolesta ottaa vaikka koiras mukaan ajamaan. :D

Mut tuo lauantai on hankalampi, koska se minigp pitäisi sitten varata (koska lauantait näyttäisi olevan buukattu).. Sunnuntaisin vapaa-aikoja yleensä onkin.
Kyl sunnuntaihinkin voi venyä. :ahem:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös