Talvinen milf-polli

Ikäero vanhimman ja nuorimman kumppanisi kanssa suhteessa omaan ikääsi.

  • Minulla ei ole seksikokemuksia muiden kanssa.

    Äänet: 7 18,9%
  • Olen ollut vain yhden kumppanin kanssa / kumppanit ovat syntyneet samana vuonna.

    Äänet: 0 0,0%
  • Ikäero 1-5 vuotta.

    Äänet: 5 13,5%
  • Ikäero 6-10 vuotta.

    Äänet: 8 21,6%
  • Ikäero 11-15 vuotta.

    Äänet: 4 10,8%
  • Ikäero 16-20 vuotta.

    Äänet: 4 10,8%
  • Ikäero 21-25 vuotta.

    Äänet: 1 2,7%
  • Ikäero 26-30 vuotta.

    Äänet: 4 10,8%
  • Yli 30 vuotta

    Äänet: 2 5,4%
  • Ei hajuakaan.

    Äänet: 2 5,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    37

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Kyselläänpä tässä välipäivien ja pakkasen piristykseksi oletko milf / tykkäätkö milfeistä. Millaisella ikähaitarilla olet sekstaillut omaan ikääsi suhteutettuna. Kysytään siis ikäeroa vanhimman ja nuorimman kumppanin välillä siten, että oma ikä tapahtumahetkellä on nolla. Esimerkkinä: Yks Korhonen oli nuorna poikana 18-vuotiaana peräti 25-vuotiaan kanssa. Ikäeroa siis seitsemän vuotta. Pari vuotta myöhemmin 21-vuotiaana sama Korhonen pääsi pukille 18-vuotiaan neitosen kanssa ikäeron ollessa kolme vuotta toiseen suuntaan. Korhosen saldoksi tulee kymmenen vuotta.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Taidan valita tuon 26-30 vaihtiksen, vaikka se on ihan kintaalla onko todellisuus sitteki enämpi. Molempiin suuntiin on menty suht saman verran. Kaikkia sitä kysytäänki ja kaikkeen sitä menee vastaamaankin.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Taidan valita tuon 26-30 vaihtiksen, vaikka se on ihan kintaalla onko todellisuus sitteki enämpi. Molempiin suuntiin on menty suht saman verran. Kaikkia sitä kysytäänki ja kaikkeen sitä menee vastaamaankin.
Vähän tässä mietin kanssa, että yks tyhmä kysyy jotain tyhmää ja muut tyhmät heti jonossa odottamassa vastausvuoroa. Noh, tylsähän tämä forum olisi jos kukaan ei mitään kysyisi tai vastaisi.
Aika komia ikähaitari btw.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Vähän tässä mietin kanssa, että yks tyhmä kysyy jotain tyhmää ja muut tyhmät heti jonossa odottamassa vastausvuoroa. Noh, tylsähän tämä forum olisi jos kukaan ei mitään kysyisi tai vastaisi.
Aika komia ikähaitari btw.
Juu, polli jossa nuoremmilla on haasteellisempaa saada isompia lukuja.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Aiotko ilmoittaa poliisille siitä 17 vai 25 vuotiaasta? Tsemppiä hommaan.
Molemmista. Ensin noista 10 tai 11 -vuotiaista, sitten heti perään näistä. Jatkossa olisi kätevää, jos aina panemisen jälkeen kävisit itse ilmoittamassa paikalliselle poliisilaitokselle seksikumppanin ja hänen iän, niin ei minun tarvitse vaivautua.

*täyttelee lomakkeita suu vaahdossa*
 
Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Puolustuksekseni täytyy todeta, että kummassakaan ääripäässä en ollut itse aloitteellinen vaan jouduin julman ja piinaavan painostuksen kohteeksi ja heikkona ihmisenä murruin. Lisäksi saatoin olla humalassa, huumeissa tai muuten vain epäsopivalla coctaililla liikkeellä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ei hienoilta rouvilta ikää kysytä..eiku. -7 ja sit yläpää oisko +15/+20.. No pistetään nyt joku keskiarvo, 27.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18369
Minulla ei ole kokemusta, eli hyvin vissiin menee.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Välillä ihmettelee luetun ymmärtämisen perusteella Suomen hyvää pärjäämistä kansainvälisessä PISA-vertailussa.
Kiitos samoin. Tosin minun luetun ymmärtämiseni ei ole PISA-menestykseen vaikuttanut.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ja itselläni 2-5 vuotta molempiin suuntiin. Lukuun 11 päädyin laskelmissani.
 

Örfil

Guest
Kyllä sitä on vain apaut ikäisiään tullut kuksittua.

Ymmärrän kyllä pillua saamattomien poikamiesten fantasiat. Sitähän tämä toikki on :ahem:
 
Ylös