Tarjous josta ei voi - eikä kannata - kieltäytyä.

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
дhettдjд: Mr. Patrick K. W Chan
(Pддjohtaja)
Hang Seng Bank Limited
83 Des Voeux Road, Central
Hong Kong SAR.


On ymmдrrettдvдд, ettд saatat olla vдhдn levoton, koska et tunne minua, mutta minulla on kannattavaa liiketoimintaa Ehdotus edun jakaa teidдn kanssanne. Sain viitettд minun etsiд joku, joka sopii minulle ehdottanut liikesuhteen.

Olen Mr. Patrick K. W Chan johtaja Hang Seng Bank Ltd Olen peitettynд liiketoiminnan ehdotus sinulle. Tarvitsen sinua auttamaan minua tдytдntццnpanosta yrityksen hanke Hong Kong maasi. Se edellyttдд siirtoa suuren summan rahaa. Kaikesta tдstд toimenpide on oikeudellisesti tehdд ilman hankaluuksia. Ole hyvд pyrkiд noudattamaan ддrimmдistд hienotunteisuutta kaikissa asioissa, jotka koskevat tдtд kysymystд.

Kun varat on onnistuneesti siirretty tilillesi, meidдn on osuus suhde on sopivat meille molemmille.

Aion Haluatko pддstд minua yksityinen sдhkцpostiosoitteesi alla (ppkchan72@yahoo.com.hk) ja lopuksi sen jдlkeen aion toimittaa sinulle lisдд tietoa on tдstд toiminnasta.

Ole hyvд, jos et halua poistaa tдmдn sдhkцpostiviestin eikд metsдstдд minua, koska olen laskemisesta urani ja elдmдд perheeni vaakalaudalla tдssд hankkeessa. Vaikka mikддn ei uskaltanut mitддn gained.Do lдhettдд minulle seuraavat tiedot, kun vastataan takaisin minulle.


Your Full Names:
Puhelin ja faksi:
Maa.

Sinun pian vastauksen tдhдn kirjeeseen tulee arvostaa.

Kind Regards,

Mr.Patrick K. W Chan.
 

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Jos kerran pian vastauksen tдhдn kirjeeseen tulee arvostaa, niin ei todellakaan kannata empiä. Hölmö Yrjölä kun nyt meni paljastamaan tämän kaikille! Olisi pitänyt omana tietonaan ja vaurastunut yksikseen! Kaikkihan tuonne nyt tietonsa ilmoittaa!
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
KOHU-KIMI siirtyy ferrarille!!!!=11!1!! Katso vidoe1!!

Daily Expressin mukaan Kimi Räikkönen puolestaan siirtyy joko Ferrarille tai keskittyy vain ralliin, jota hän on ajanut F1-uransa ohella tänä vuonna. Räikkönen on aiemmin sanonut, että Ferrari jää hänen viimeiseksi F1-tallikseen, mutta jos talli savustaa “Jäämiehen” ulos vuosi ennen sopimuksen päättymistä, saattaa miehen mieli muuttua.
Näin sanoo Urheiluviikko!!

Ferrarille!!! 11 En olis uskonut, että saadaan suomalainen Ferrarille!!!!!!!

Ilon päivä, nyt saa tuulettaa!!!!!!!!
 
Ylös