Tiihonen ja Kaartinen off 3/1,3 litraisten maailmanmestari 2003

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
Tapsa oli ajellut kolmannessa erässä jämäpisteille, mutta ne olivat riittäneet mestaruuteen, koska pahin uhkaaja, Lauri Lampen oli ilmeisesti joutunut keskeyttämään (kaatanut??).

Viimeisessä erässä oli ollut ilmeisesti kunnon aallokkoa ja tuulta, sillä jollen väärin ymmärtänyt oli Ilkka Landen voittanut viimeisen erän.

Onnea Tapsalle ja Kakelle maailmanmestaruudesta! Mestaruus oli Tiihosen kolmas MM, ja Kaartisen ensimmäinen!
 

MOTION LINE

Active member
Liittynyt
22.12.2002
Viestit
32
Sijainti
ESPOO
Miten paljon Offi ja ratapuolen säännöt poikkeavat toisistaan ja saako Offikoneelle
suunnilleen tehdä mitä vaan, esim. muutella sytytyslaitteiden rakennetta (fyysistä ei pelkkä säätö)niin että saadaan enemmän ennakkoa?
Eikö kuitenkin kummassakin ole kyse VAKIO koneista jolloin säännötkin pitäis olla aika samanlaiset vai onko niin että ne vaan tulkitaan erilailla, ja ulkomailla on sitten
taas ei käytäntö?

<small>[ 19-09-2003, 10:12: Message edited by: MOTION LINE ]</small>
 

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
Mielestäni niiden pitäisi olla vakiokoneita, aivan kuten ratapuolellakin. Ainahan se on ollut kuitenkin sillein, että Suomessa ja ulkomailla on täysin eri säännöt ja tulkinnat.

MOTION LINE:
esim. muutella sytytyslaitteiden rakennetta (fyysistä ei pelkkä säätö)niin että saadaan enemmän ennakkoa?
Onko tälläistä sitten joskus tehty? Mun mielestä toi ei todellakaan ole sallittua...
 
Ylös