Turhat(?) lupaukset 2010

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Uutena vuotena on tapana lupailla kaikenlaista. Mitäs forumistit lupaatte vuodenvaihteessa?

Mä ajattelin laihduttaa kolme kiloa ja yrittää pitää tipatonta tammikuuta kolme viikkoa. Tuon ensimmäisen kolmosen hoidan vaikka mikä olis. Toisella ei niin väliä (tipattomathan on muutenkin amatööreille).
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Lupaan vähentää pihtaamistani eli harrastaa enemmän sukupuolinussintaa!
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mä lupaan ensi vuonna juoda olutta, viiniä ja vähän viinaakin. Lupaan myös syödä ruokaa.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
a) Mika Häkkinen - New Hope
p) The Schumacher Strikes Back
kee) Return of the Toinen Maailma
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Eipä oo kauheesti tullu lupailtua aiemminkaan. Mutta jos lupauksen tekee, niin sehän tehdään oikeaoppisesti krapula-aamuna, oli se sitten ensimmäinen tai toinen päivä tammikuuta. Tai kolmas.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Kun tuo jälkikasvu kikkailullaan hermoja koettelee ja testailee vanhempiaan, niin yritän tuollaisissa tilanteissa olla tähänastiseen nähden pitkäjänteisempi.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Uutena vuotena on tapana lupailla kaikenlaista. Mitäs forumistit lupaatte vuodenvaihteessa?

Mä ajattelin laihduttaa kolme kiloa ja yrittää pitää tipatonta tammikuuta kolme viikkoa. Tuon ensimmäisen kolmosen hoidan vaikka mikä olis. Toisella ei niin väliä (tipattomathan on muutenkin amatööreille).
Tämä toikki tuli heti mieleen, kun näin aamun Viivin. :wink:

 
Ylös