Työttömille tekemistä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ajattelin järjestää työttömille tekemistä.

Keppihevoskisat olisi suunnitteilla. Kepit pitää olla itse tehtyjä ja hyvän maun mukaisia.

Esterata sisältää seuraavat esteet:
- boolieste (ei saa koskettaa boolia, juotava korkeintaan pillinen eli 30 grammaa - miinuspisteitä ylimenevästä 1pst/gramma)
- työssäkäyvä ay-johtaja puvussaan länkyttää jäsenmaksuista -este (esteellä käytössä pesäpallomaila, pölyhuisku ja dildo - valitse oikea väline, niin saat plus pisteitä)
- hyppää yli tai mene ali -este (280 cm korkea, mukana seiväs ja laastaria)
- oksennuspussieste (haista TE-toimiston tätien oksennusta. Pituus määräytyy työttömyysajan mukaan eli 1 kk/1 min. Jos oksennat, niin miinuspisteitä tuotoksen painon perusteella
- hyppää ja piäre -este (pakko pierasta saman aikaisesti kun hyppäät, esteellä tarjotaan kaalia ja hernekeittoa. Jos jarrutusjälkiä löytyy alkkareista miinuspisteitä, jos pieru ei kuulu samoin)

Aika ja saavutetut pisteet ratkaisee. Housut tarpeen ja pakolliset. Ei kännääjille.

Pääsymaksu ulkopuolisilta on 60% seuraavasta lomarahasta.

Kaikki mukaan katsomaan. Ainakin ne, joilla on fyrkkaa. Tule kannustaman suosikkityötöntä. Jeeh....
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ajattelin järjestää työttömille tekemistä.

Keppihevoskisat olisi suunnitteilla. Kepit pitää olla itse tehtyjä ja hyvän maun mukaisia.

Esterata sisältää seuraavat esteet:
- boolieste (ei saa koskettaa boolia, juotava korkeintaan pillinen eli 30 grammaa - miinuspisteitä ylimenevästä 1pst/gramma)
- työssäkäyvä ay-johtaja puvussaan länkyttää jäsenmaksuista -este (esteellä käytössä pesäpallomaila, pölyhuisku ja dildo - valitse oikea väline, niin saat plus pisteitä)
- hyppää yli tai mene ali -este (280 cm korkea, mukana seiväs ja laastaria)
- oksennuspussieste (haista TE-toimiston tätien oksennusta. Pituus määräytyy työttömyysajan mukaan eli 1 kk/1 min. Jos oksennat, niin miinuspisteitä tuotoksen painon perusteella
- hyppää ja piäre -este (pakko pierasta saman aikaisesti kun hyppäät, esteellä tarjotaan kaalia ja hernekeittoa. Jos jarrutusjälkiä löytyy alkkareista miinuspisteitä, jos pieru ei kuulu samoin)

Aika ja saavutetut pisteet ratkaisee. Housut tarpeen ja pakolliset. Ei kännääjille.

Pääsymaksu ulkopuolisilta on 60% seuraavasta lomarahasta.

Kaikki mukaan katsomaan. Ainakin ne, joilla on fyrkkaa. Tule kannustaman suosikkityötöntä. Jeeh....
Nomilla vähän menny dosetissa pillerit sekaisin?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
No niin kaksi ilmoittautunutta jo.

Ilmeisesti Reiska on työttömien ryhmässä eli ei muuta kun keppihevosen tekoon. Saa käyttää stylistiä.

Burbbi voisi ilmoittaa paljonko 60% on palkasta ja maksaa vaikka saman tein.

Keppareiden SM-kisoista mallia https://www.youtube.com/watch?v=0PacHpyqRpM
 
Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tuo katkeruus Ay-liikettä vastaan vetää hiljaiseksi. Ei kait siinä, hyvä saada kanavoitua pahaa oloaan jonnekin.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tuo katkeruus Ay-liikettä vastaan vetää hiljaiseksi. Ei kait siinä, hyvä saada kanavoitua pahaa oloaan jonnekin.
Tässä kanavoidaan tekemistä. Tervetuloa mukaan Solmio-Salminen - saapa nähdä mitä valintoja työttömät tekisi. Ja ennen kaikkea mikä on oikea väline kakkosesteellä? (antaako esteen numerointi jotain vinkkejä, häh!)
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Missä on Nalle piste, jossa saa ohjeet parempaan elämään?!
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4850
Sijainti
Vantaa
Mä oon sitä mieltä, että työttömät sopivat vahtimaan sitä, että romanikerjäläiset eivät poistu kerjäämispaikoiltaan, kunnes on tullut viranomaisen lupa poistua kerjäämispaikalta.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4850
Sijainti
Vantaa
Mä oon messis näil huudeil. Harmi, ku Joni ei pääse skrivailemaan. :( :dunno: :frown: :thumbdown :nope: :mad: :mad_old:
 
Ylös