Uhkaavaan käytökseen puuttuminen

Olisitko puuttunut tilanteeseen?


  • Äänestäjiä yhteensä
    2

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Noissa on vaan aina vaarana saada itse nekkuun tai jopa puukosta tms. Pitäkööt tunkkinsa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Kyllä minäkin pakenisin jos kaksi ruotsalaista tulis hissiin näyttelemään. Kaikki ruotsalaisnäytelmäthän päättyy homostelukohtaukseen.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Kun ruotsalainen järjestö tahi ryhmä tekee tutkimuksen on lopputulos selvillä jo ennen kuin päätetään ketä "haastatellaan" tai "piilokameralla" kuvataan: miesten vika!
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
En ole oikein koskaan tajunnut idiootteja, jotka yrittävät näyttelemällä tehdyllä materiaalilla todistaa jotain pointtiaan. Sehän on silkkaa kusetusta, provosointia, trollausta, ...

Piilokameraohjelmana voisi olla ihan hauska.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kyllä mä ainakin sanallisesti tuollaisiin tapaan puuttua. Joskus kysyn esimerkiksi tietääkö ahdistelija mikä on apex ja apex speed ja miten mennään kanttarin yli sääntöjen rajoissa Lesmo 1:ssä ja millä apex-kulmalla.
:D
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tuleepa joskus puututtua tilanteisiin. En kyllä ymmärrä miksi.

Riskinä:
- Oma turpaan saanti
- Oikeusjutut vastapuolen saadessa turpaan

Muijakin saattaa kääntää kelkan, tyyliin:
Muija: "Alä puutu tähän, tää ei kuulu sulle!"
Sumi: "No ei sitten, vittu tappakaa toisenne saatana!"

Elämä on vaikeeta toisinaan.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Tuleepa joskus puututtua tilanteisiin. En kyllä ymmärrä miksi.

Riskinä:
- Oma turpaan saanti
- Oikeusjutut vastapuolen saadessa turpaan

Muijakin saattaa kääntää kelkan, tyyliin:
Muija: "Alä puutu tähän, tää ei kuulu sulle!"
Sumi: "No ei sitten, vittu tappakaa toisenne saatana!"

Elämä on vaikeeta toisinaan.
Jos on mahdollisuus paeta eikä tee sitä, ottaa vapaaehtoisesti turpaan. En kyllä tiedä miksi ottaa mutta ottaa kuitenkin.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Sehän tommosissa tilanteissa (siis jos olisi oikea keissi eikä mikään testiryhmän kokeilu) on, että jos menee väliin, niin helposti saa molemmat kimppuunsa kun se ottava osapuoli todennäköisesti päättelee, että jos ei mitenkään reagoi, niin tulee myöhemmin kotona turpaan kaksinverroin.

Jos nyt ihan hississä oikein päällekäyvää kanssakäymistä jonkun pariskunnan välillä joutuisin seuraamaan, niin vähintään kyllä jotain sanoisin. Tyyliin: "Herrasmies ei lyö naista hattu päässä." ja "Et viittis jättää ton muijan hakkaamista kotioloihin kun tässä viaton sivullinen ikävästi syyllistyy jos ei mitenkään reagoi ja jos taas tulen väliin, niin sit te molemmat ootte mun kimpussani ja kun olen tämmönen melkein kaks metrinen jurpo, niin päätyisitte edelleen sairaalaan tai ruumishuoneelle ja meitsi vankilaan, niin jos tosiaan jätettäis väkivalta kotiin tai vallan väliin, vai hä?!"
 
Ylös