ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
VIINITUPA ON AUKI !


KAIKKI PEREMMALLE, S.V.P, Bitte, Please & Olkaa hyvä !!!





:cool: :) :D eek!
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Paikka on auki 24/24 & 7/7, ja tarjoilijatkin ovat ystavallisia...





:D
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Kiitokset Obbikselle muistutuksesta :) .
Olin katsomassa kun Räkä ajoi harjoitusten nopeimmin ja olin lahes unohtanut koko asian... eek! doubtful
 

Tblair2

Active member
Liittynyt
15.2.2002
Viestit
26
Jeeeeeee!!!! Mulle yksi lasillinen -83 Chateau Petrusta nain juhlan kunniaksi! :D

On taa hienoa. Kaikilla puvut paalla. Noppis huhusi laittavansa oikein Armania. Mulla on Marks & Spencerin karvahattumalli, mutta ajaa asian. Obben pukua en ole viela nahnyt.

Mutta hieno homma! :cool:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Saako yksi Turon puvussa oleva kotimaanpelle tulla kuokkimaan...?
Ett silleen!!!!!!
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
jaska:
Saako yksi Turon puvussa oleva kotimaanpelle tulla kuokkimaan...?
Totta munassa. Kaikki on tervetulleita.

Taallon verovapaata wienia ja hyvaa seuraa... :)
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
No mutta jos tarjoilutkin on lähtenyt käyntiin, niin saiskos jotain hyvää single maltia (skottilaista)
-Edit- Kiitos kiitos kuokkimaan hyväksymisestä, mutta ompa mukavaa kun etusivulta klikkaamalla pääsee suoraan oikeaan paikkaan!!!!!-Edit-
Ett silleen!!!!!!

<small>[ 30-08-2002, 15:38: Message edited by: jaska ]</small>
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Myllis:
jaska:
No mutta jos tarjoilutkin on lähtenyt käyntiin, niin saiskos jotain hyvää single maltia (skottilaista)
Kelpaiskos tama:

Kyllä kiitos - tuplana näin perjantain kunniaksi ja jos vesilasin vielä viereen saisin, niin voisin sytyttää tämän havannalaiseni!
Ett silleen!!!!!!!
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
HIANOOOO!!!!!!

On tää juhlaa, olo on ku koulupojalla, joka on just saanu ekan kerran p...limpsaa! eek!

Kiitti Myllis! :D
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Palaveri my ass!! Mä olin perkele kostealla lounaalla ja samalla hain himasta golfkamat ja lähden pikku hiljaa pelaamaan. Kesän viimeinen kierros!!! Sunnuntaina alkaa syyskausi wink

'Kä mulla mitään Armani päällä ole. Perkele ihan tavallinen yksrivinen räätälin mulle vartavasten tekemä puku. Ja takki ei oo ees päällä kun jostain syystä tääl on tänään siisti ilma eek! Kravaatiton elokuukin vielä menossa...

TVstä pukkais koko päivän formulaa ja kaikenmaailman insider-ohjelmaa haastatteluineen kaikkineen, mutta molempien Mikojen lopettamispäätöksien jälkeen ei koko laji oikeen kiinnosta. Huominen menee Hollanissa ja sunnuntaina on Oostendessä golf-kisa, joten jää aika tarkelleen tän vuoden Spa väliin.

Keskitymme siis viiniin. Olisko tarjoilijalla minkälainen varietee 95-96 Bordeaux viineistä. Ottaisin kolme pulloa het' kärkeen.

Skool! :)

PS Hyvä alotus Myllis!!!!
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Mulle ihan bisse vaan, La Chouffe vaikka, kyytipojaks vähän juustoa, kiitos.
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Sitä tarjoillaan maanantaina varmaan kiitettävästi, lähetään Francorchampsille huomenna ja teltassa asutaan, sateessa.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Luvattu kyllä ihan kuivaa keliä ja +20-22 astetta... Noooooh, kerrankos Spassa nty sataa wink

Pidä hauskaa!!
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Kyl pidetään joo, kaverit tulee Stadista tänään tuomisinaan Salmarikossendaalia ja lenkkiä, päästään grillaamaan kunnon skiaguraa kele! :D :p
 
Ylös