Urheilukellot

Minkä merkkistä urheilukelloa käytät ensisijaisesti?


  • Äänestäjiä yhteensä
    14
  • Äänestys suljettu. .

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
En käytä urheillessa kelloa. Häiritsee mailankäsittelyä semmonen motukka ranteessa.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
En käytä urheillessa kelloa. Häiritsee mailankäsittelyä semmonen motukka ranteessa.
Mä käytän uidessakin kun tunnistaa eri uintityylit. Tosin tämä ei paina kuin 79 grammaa, joten tällainen alta sata kiloa penkiltä nostavakin jaksaa sitä pyöritellä.

Pelasin mä jäkistäkin tällä. Ihan hyvät sykkeet nasahtaa tauluun, kun vetää päästä päähän täpöllä.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Voinee luonnehtia, että minulla on melkein urheilukello. Siis lähes.

Juha Käki on Vantaalainen 28 vuotias kamppailu-urheilija.
Isävainaallani puolestaan oli seinällään 1929 valmistettu Käkikello. Siis ennen vainajoitumistaan. Ja toki vähän sen jälkeenkin.

En tiedä mihin se hävisi vainajoitumisensa jälkeen, mutta jos ei olis hävinnyt, minullakin olisi nyt oma Käkikello.

Sanoisin sivuosumaksi tätä.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12571
Sijainti
Sivulla viisi
Mun isälläni oli myös pari kelloa. Ja sehän on tosi hyvä juttu, koska Rubens Parikello on kuuluisa rallikuski. Olen siis urheilukellon omistaja (eli urheilukellisti) melkein itsekin.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Isäni on ammatiltaan shampanjavispilä, äitini toimi kasarilla koulutuuttina. Siksi minusta tuli taviokuurna.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Näin pikkupoikana Kekkosen, Urhon. En nyt muista oliko mulla silloin kelloa ranteessa, mutta pihalätkää siinä pelattiin. Ja jos ihan rehellisiä ollaan, niin se Kekkonenkin tais olla Virolaisen Johannes.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Mio VELO- sykeranneke ja WAHOON kadenssisensori linkattuna WAHOOn iPhone-sovellukseen. Wahoosta tiedot siirrän Stravasovellukseen.

Pollivastaukseni ilmeisesti pitää olla mobiilisovellus.
 
Ylös