Uusivuosi 2014/2015

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4852
Sijainti
Vantaa
Mitä ihmettä kun ei toikkia vielä tehty!? Mitäs foorumilaisten suunnitelmissa aatolle ja tulevalle vuodelle? Itsellä vielä auki mutta biletys, juomista ja rakettien paukkumista tarkoitus katsella.. en aio ampua itse. Mahdollisesti hesan stadin circukseen kera vippi lippujen tai sit jään vantaalle rauhallisemmille hoodeille kattoo meininkejä. Mitäs Nipsu meinaa tehdä? ;)
Alkuperäisen tekstin kirjoitti Joni.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Itsellä vielä auki mutta biletys, juomista ja rakettien paukkumista tarkoitus katsella.. en aio ampua itse. Mahdollisesti hesan stadin circukseen kera vippi lippujen tai sit jään vantaalle rauhallisemmille hoodeille kattoo meininkejä.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Riippuu vähän mitä tissiolento meinaa. Mahdollisesti hesan stadin circukseen kera vippi lippujen tai sit jään vantaalle rauhallisemmille hoodeille kattoo meininkejä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Itsellä vielä auki mutta biletys, juomista ja rakettien paukkumista tarkoitus katsella.. en aio ampua itse. Mahdollisesti hesan stadin circukseen kera vippi lippujen tai sit jään vantaalle rauhallisemmille hoodeille kattoo meininkejä.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Alkuillasta jogurttia vaimon kanssa sen jälkeen biletys, juomista ja rakettien paukkumista tarkoitus katsella.. en aio ampua itse. Mahdollisesti hesan stadin circukseen kera vippi lippujen tai sit jään vantaalle rauhallisemmille hoodeille kattoo meininkejä. Mitäs Nipsu meinaa tehdä? ;)
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Itsellä vielä auki mutta biletys, juomista ja rakettien paukkumista tarkoitus katsella.. en aio ampua itse. Mahdollisesti hesan stadin circukseen kera vippi lippujen tai sit jään vantaalle rauhallisemmille hoodeille kattoo meininkejä.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Auto (vitun) huollosta (,vittu)! Sitten (,vittu,) sikiöasentoon (vitun) maalle (,vittu,) pakoon (vitun) ilotulitusta (,vittu)! Koira (,vittu,) pelkää (vitun) ilotulitusta(,vittu!).
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12576
Sijainti
Sivulla viisi
Kuka muka haluaa uusivuotena luuhata jossain baarissa?! Täytyy olla aika urpo.

Paitsi tietysti jos menee hesan stadin circukseen kera vippi lippujen tai sit jää vantaalle rauhallisemmille hoodeille kattoo meininkejä.
 

Örfil

Guest
Todennäköisesti kävellään yhdessä iltalenkki ja syödään jotain.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Räjäyttelen ilotulittajia rauhallisemmille hoodeille.
 

Örfil

Guest
Jostain syystä tähän vuodenaikaan tekee mieli nakkeja.
 

Örfil

Guest
C-kortti on.

Sopii nakki. Olen ajatellut että viimeiset 13 vuotta työuralla voisin olla ihan hyvin vaikka pullakuski.
Ihan mitä muuta tahansa kuin IT-hommia.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Aattona käydään uudenvuoden aaton kävelyllä, syödään nakkeja sekä perunasalaattia, katsotaan telkusta romanttinen komedia, kaadetaan sulaa tinaa vesiastiaan sekä arvioidaan adjektiivein kunkin perheenjäsenen tinatuotoksia, käydään saunassa, tehdään uudenvuoden lupaukset ja katsotaan lasten kanssa ikkunasta rakettien loistetta. Lopuksi mennään nukkumaan tyytyväisinä päättyneeseen ja toiveikkaina alkavaan vuoteen.

Uudenvuoden päivänä seurataan tasavallan presidentin uudenvuodenpuhe, katsotaan Illallinen yhdelle ja käydään uudenvuoden päivän kävelyllä.


Same prosedure as every year. Naturally.
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
En epäile Ragen kykyä hommaan, mutta ajatus joulu, juhannus ja uusvuosi kiinni joillekin hahmoille voisi tehdä hyvää. Rahaa tulis iha vitusti.

Ps. Ei ole tarjota pullaa ja työvuorokin päättyy melkein päivänvalossa.
 

Örfil

Guest
Olisin mainio pullakuski.

Herään aikaisin ja olen hyvä peruuttamaan.
 
Ylös