Uusivuosi 2015/2016

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16900
Huh meinas jo unohtua todella tärkeä toikki. Mitäs foorumilaisten suunnitelmissa vuoden vaihtuessa? Kyllähän se stadi myöhemmin illalla kutsuu mut sitä ennen pyörähtelyä muuallakin. Nyt ainakin kelit lupaa hyvää säätä kaikille raketin ampujille. Mie pysyn jekussa. ;)
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Itsellä vielä auki mutta biletys, juomista ja rakettien paukkumista tarkoitus katsella.. en aio ampua itse. Mahdollisesti hesan stadin circukseen kera vippi lippujen tai sit jään vantaalle...
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Ehkä käyn katsomassa Alpun biletystä, juomista ja ampumista. Saatan ampua itse.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Itseasiassa, kavereiden luokse perheen kera. Ensin pistetään raclette grillillä hieman purtavaa, ennen kun istutaan ehtoota seurustellen. Muksujen kanssa jotain pikku "fämili paketti" raketti lähetystä/paukuttelua alku ehtoosta. Toki käydään sitten isompiakin puolilta öin katselemassa.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Pari kaveria tulee saunomaan, ehkä joku saunajuoma. Tosin molemmat muistelevat hieman kauhulla edellistä viskinmaistelua yli vuosi sitten, joten eivät hirveän innostuneita olleet, kun houkuttelin muutamalla pullolla kohtuu viinejä ja hieman palanpainiketta. Ja patajuttu taivaalle.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Noniin oon taas pian se päivä käsillä, jolloin ovat hesan suurimmat pippalot, kun lähes puolet suomea suuntaa kohti Helsinkiä ryypiskelemään ja ampumaan raketteja. Mutta missä te foorumilaiset aiotte aikanne viettää tuona päivänä? Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin!
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16900
Noniin oon taas pian se päivä käsillä, jolloin ovat hesan suurimmat pippalot, kun lähes puolet suomea suuntaa kohti Helsinkiä ryypiskelemään ja ampumaan raketteja. Mutta missä te foorumilaiset aiotte aikanne viettää tuona päivänä? Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin!
Tarinan kopsaaja aijai.. Et kertonut yhtään omaa suunnitelmaasi uvsta...? Puolet tuosta tarinasta kuuluu vappuun aijaijaijai mutjoo... Ja miten ylläpito antoi sulle luvan muuttaa jälleen nimeä? Jo liikaa etuoikeuksia annettu.
 
Ylös