Vältä virheitä!

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Päätä aina järjellä. Usko opettajaan. Maksa laskut ajoissa. Älä juo liikaa. Älä sekaannu epämääräiseen porukkaan. Älä vedä välistä. Älä naura väärässä paikassa. Älä mene tyhjälle tanssilattialle. Huumeisiin älä koske. Käytä kumia. Älä mokaa. Opiskele järkevä ammatti. Sijoita viisaasti. Osta Volvo. Hajauta riskit. Ota sopiva asuntolaina. Älä yritä kauniin naisen perään. Ota luotettava puoliso. Tee kaksi lasta. Hanki koira. Älä avaudu tuntemattomille. Äänestä varmaa ehdokasta. Kuntoile sopivasti. Säästä lapsilisät. Älä kritisoi esimiestäsi. Lauantai on saunapäivä. Muista lotto. Tilaa laatulehti. Hanki tunnettua taidetta. Lue sopivat kirjat. Liity rotareihin. Pidä aina kaksi laatupukua. Muista pestä hampaat. Kuole ajoissa. Jätä iso perintö.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Päätä aina järjellä.
Usko opettajaan.
Maksa laskut ajoissa. X
Älä juo liikaa.
Älä sekaannu epämääräiseen porukkaan.
Älä vedä välistä. X
Älä naura väärässä paikassa.
Älä mene tyhjälle tanssilattialle. X
Käytä kumia. X
Älä mokaa.
Opiskele järkevä ammatti.
Sijoita viisaasti.
Osta Volvo.
Hajauta riskit.
Ota sopiva asuntolaina.
Älä yritä kauniin naisen perään.
Ota luotettava puoliso.
Tee kaksi lasta.
Hanki koira.
Älä avaudu tuntemattomille.
Äänestä varmaa ehdokasta.
Kuntoile sopivasti.
Säästä lapsilisät.
Älä kritisoi esimiestäsi.
Lauantai on saunapäivä.
Muista lotto. X
Tilaa laatulehti.
Hanki tunnettua taidetta.
Lue sopivat kirjat.
Liity rotareihin.
Pidä aina kaksi laatupukua.
Muista pestä hampaat. X
Kuole ajoissa.
Jätä iso perintö.


Vain 6 / 34. Huonohko lien.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Musta tämä on enempi - Vältä riskejä toikki.

Ei niitä kannata liiaksi vältellä, tulee muuten hemmetin tylsää. Yhteiskunta kyllä tekee parhaansa, että kukaan ei ottaisi mitään riskejä ja asiat sujuisivat ennustettavasti.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
1/34. Hyvä alku. Kohta kehtaa soittaa vakuutusäijälle, että maksut alas ja noileesti, nyt on riskinhallinta kuosissa.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Päätä aina järjellä.
Usko opettajaan.
Maksa laskut ajoissa.
Älä juo liikaa. X
Älä sekaannu epämääräiseen porukkaan. X (eiku ööh, ei sittenkään)
Älä vedä välistä. X
Älä naura väärässä paikassa.
Älä mene tyhjälle tanssilattialle. X
Käytä kumia.
Älä mokaa. X
Opiskele järkevä ammatti. X
Sijoita viisaasti.
Osta Volvo.
Hajauta riskit.
Ota sopiva asuntolaina. X (no historiaa tuo)
Älä yritä kauniin naisen perään
Ota luotettava puoliso. X
Tee kaksi lasta. :)
Hanki koira. X (historiaa)
Älä avaudu tuntemattomille.
Äänestä varmaa ehdokasta.
Kuntoile sopivasti. X
Säästä lapsilisät. X
Älä kritisoi esimiestäsi.
Lauantai on saunapäivä.
Muista lotto.
Tilaa laatulehti.
Hanki tunnettua taidetta.
Lue sopivat kirjat.
Liity rotareihin.
Pidä aina kaksi laatupukua.
Muista pestä hampaat.
Kuole ajoissa.
Jätä iso perintö.

Kymmenen tai jotain sinnepäin.
 

GC Rabella

Well-known member
Liittynyt
6.2.2000
Viestit
1463
Sijainti
Pasila
En päätä järjellä. En usko opettajaa. Laskun olen maksanut myöhässä, jatkossa pyrin maksamaan ajoissa. Olen juonut liikaa, jatkossa pyrin olemaan juomatta. En ole sekaantunut. En ole vetänyt välistä (?). Olen nauranut väärässä paikassa. En ole mennyt tyhjälle tanssilattialle, tuskin menenkään. Huumeisiin en ole koskenut, enkä aio koskea. Kumia en ole käyttänyt. Mokannut olen, mokaan varmaan jatkossakin. Järkevää ammattia en ole opiskellut, tuskin opiskelenkaan. Viisaasti olen sijoittanut ja sijoitan jatkossakin jos sijoitettavaa sattuu olemaan. Volvoa en ole ostanut, enkä aio ostaa. Riskejä en ole hajauttanut. Sopivaa asuntolainaa en ole ottanut, toistaiseksi en aio ottaakaan. Kauniin naisen perään olen yrittänyt. Luotettavaa puolisoa en ole ottanut, ehkä otan. Kahta lasta en ole tehnyt, ehkä teen. Koiraa en ole hankkinut, enkä aio hankkiakaan. Tuntemattomille olen avautunut. Varmaa ehdokasta en ole äänestänyt, tuskin jatkossakaan. Sopivasti en ole kuntoillut, aion kyllä. Lapsilisiä en ole saanutkaan. Esimiestä olen kritisoinut. Aina on saunapäivä kun sauna löytyy. Lottoa en muista. Laatulehtiä en tilaa. Tunnettua taidetta en ole hankkinut enkä hanki. Sopivia kirjoja olen lukenut, mutten kaikkia. Rotareihin en kuulu, eivät varmaan ottaisikaan. Laatupukuja on yksi, toista en varmaan aio pitää. Hampaat muistan pestä. Ajoissa kuoleminen on näillä elämäntavoilla todennäköistä. Isoa perintöä ei ole ainakaan vielä.

jotain per vissiin 34, en osaa laskea kun en edes tiedä pollataanko tässä historiaa vai tulevaa vai häh
 

GC Rabella

Well-known member
Liittynyt
6.2.2000
Viestit
1463
Sijainti
Pasila
Zen cafella ihan hyvää settiä, toikin biisi esimerkiksi, en tajua miksi kaikki aina dissaa :confused:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Päätä aina järjellä. Usko opettajaan. Maksa laskut ajoissa. Älä juo liikaa. Älä sekaannu epämääräiseen porukkaan. Älä vedä välistä. Älä naura väärässä paikassa. Älä mene tyhjälle tanssilattialle. Huumeisiin älä koske. Käytä kumia. Älä mokaa. Opiskele järkevä ammatti. Sijoita viisaasti. Osta Volvo. Hajauta riskit. Ota sopiva asuntolaina. Älä yritä kauniin naisen perään. Ota luotettava puoliso. Tee kaksi lasta. Hanki koira. Älä avaudu tuntemattomille. Äänestä varmaa ehdokasta. Kuntoile sopivasti. Säästä lapsilisät. Älä kritisoi esimiestäsi. Lauantai on saunapäivä. Muista lotto. Tilaa laatulehti. Hanki tunnettua taidetta. Lue sopivat kirjat. Liity rotareihin. Pidä aina kaksi laatupukua. Muista pestä hampaat. Kuole ajoissa. Jätä iso perintö.
Kovin tuntuu tutulta. Onneksi olen vajavainen tuonkin listan suhteen.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kaks yliarvostetuinta ja hirveintä bändiä tässä maassa on Zen Cafe ja CMX. Ja tekoälykkömäisyyden yksi ällöttävimpiä oksennuksia on A.W. Yrjänän päiväkirja Taiteesta ja Elämästä.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Kaks yliarvostetuinta ja hirveintä bändiä tässä maassa on Zen Cafe ja CMX. Ja tekoälykkömäisyyden yksi ällöttävimpiä oksennuksia on A.W. Yrjänän päiväkirja Taiteesta ja Elämästä.
En ajatellut alun perin lukea, mutta näin kovien suosituksien jälkeen pitääkin harkita uudestaan.
 
Ylös