Jos ohitettava ei käännä sinne, ei puhuta mitään. Jos kääntää, ohittajaa saatetaan syyttää :alppu:en tiedä miten toimii oikealla radalla.
Kuva on viitteellinen ja kuten tuossa sanotaan mutkan profiili pitäisi suunnitella ammattilaisen toimesta. Idea kuitenkin olisi se että nopein linja olisi hakeutua tässä tapauksessa mahdollisimman vasemmalle, jotta seuraavalle pitkälle suoralle saataisiin hyvä alkuvauhti. Ja jos näin tekisi etummainen auto niin takaa voisi sukeltaa kapeaan mutkaan tukoksi. Jos taas etummainen peittelee niin radalla olisi reilusti tilaa hakea nopeampaa linjaa ulos mutkasta.Radan suuri leveys mahdollistaisi kyllä eri ajolinjoja, mutten näkisi että juuri kukaan käyttäisi juuri noita kumpaakaan. Optimi menisi jostain välistä. Toki sisäpuolelta ohittaja voisi valita sinisen jarrutukseen tullessaan