Vanhan nimimerkin käyttö

Pitäisikö antaa bannia?


  • Äänestäjiä yhteensä
    27

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Pitäisikö antaa bannia, jos käyttää vanhaa nimimerkkiä käyttäjästä postauksissa? Tämä on ehkä tärkein asia joka on ylläpidon puolella tullut vastaan.;)
 
Viimeksi muokattu:

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Onneksi täällä ei millään muulla tavalla koskaan vittuilla kellekään, niin voidaan keskittyä tälläsiin tosi kaameisiin rikkomuksiin.
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Pitäisikö antaa bannia, jos käyttää vanhaa nimimerkkiä käyttäjästä postauksissa? Tämä on ehkä tärkein asia joka on ylläpidon puolella tullut vastaan.
Miksi helvetissä pitäisi? Jos käyttää hahmosta vanhaa nimimerkkiä, niin miksi se pitäisi tulkita vittuiluksi? Kyllä se vittuilu tulee jostain muusta jos tulee. Mun mielestä Mossen ja muitten on ihan turha itkeä siitä, jos joku puhuttelee vanhalla nikillä.

Itse en vittuile Mangelolle, kun/jos käytän vanhaa nikkiään hänestä puhuessa. Käytän Zaikomia vaan siksi, kun se vaan on paljon parempi nick kuin joku Mangelo. Kuten joku jossain toisessa toikissa jo totesi, niin Mangelo on huonoin nickin vaihto sitten P|r|f:n.
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Onneksi täällä ei millään muulla tavalla koskaan vittuilla kellekään, niin voidaan keskittyä tälläsiin tosi kaameisiin rikkomuksiin.
Niinpä. Hyvin sanottu. :D Onhan se karmeeta, kun puhutellaan vanhalla nikillä, ihan kuin ei muuten vittuiltaisi jatkuvasti.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Miksi helvetissä pitäisi? Jos käyttää hahmosta vanhaa nimimerkkiä, niin miksi se pitäisi tulkita vittuiluksi? Kyllä se vittuilu tulee jostain muusta jos tulee. Mun mielestä Mossen ja muitten on ihan turha itkeä siitä, jos joku puhuttelee vanhalla nikillä.

Itse en vittuile Mangelolle, kun/jos käytän vanhaa nikkiään hänestä puhuessa. Käytän Zaikomia vaan siksi, kun se vaan on paljon parempi nick kuin joku Mangelo. Kuten joku jossain toisessa toikissa jo totesi, niin Mangelo on huonoin nickin vaihto sitten P|r|f:n.


Tää ratkas homman! Lukkoon ja arkistoon! Avain kaivoon ja kaivoon ei voi mennä tai kuolee.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ihan hyvä idea, mutta Mangelon pitää ensin ottaa nikiksi Mankeli. Mangelo ei istu ollenkaan kuvaan eikä forumille. Mankeli ois iskevä ja sopiva.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Sit vielä sellanen juttu, että miksi hemmetissä tosta asiasta pitää keskustella ylläpidossa sellasessa aiheessa, jossa pitäs sellasia olla parannusehdotuksia, joihin ei liity bannin vaatiminen kellekään. Tai ainakin minä luulin, että siksi sinne perustettiin toi uusi aihe sen vanhan lisäksi.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Sit vielä sellanen juttu, että miksi hemmetissä tosta asiasta pitää keskustella ylläpidossa sellasessa aiheessa, jossa pitäs sellasia olla parannusehdotuksia, joihin ei liity bannin vaatiminen kellekään. Tai ainakin minä luulin, että siksi sinne perustettiin toi uusi aihe sen vanhan lisäksi.
Bännin vaatiminen jollekin hahmolle on aina parannusehdotus. Ainakin ehdottajan mielestä.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Sit vielä sellanen juttu, että miksi hemmetissä tosta asiasta pitää keskustella ylläpidossa sellasessa aiheessa, jossa pitäs sellasia olla parannusehdotuksia, joihin ei liity bannin vaatiminen kellekään. Tai ainakin minä luulin, että siksi sinne perustettiin toi uusi aihe sen vanhan lisäksi.
Niinhän se perustettiinkin...
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Välitön ja ehdoton banni, niille jotka käyttävät nimimerkkejä Moe, JA, Mangelo, Mengele tai Kog.
 
Ylös