Vapaan ylläpitokeskustelu

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Kyllä totaaliurpous on raskauttavampi asia kuin pieni hassutteluvittuilu.
Tämä pitäisi lisätä Foorumin sääntöihin. Ja niin teenkin.

Edit.
Siirretään nämä tänne, että joku idiootti ei taas luule linjausten koskevan koko Forumia.
 
Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Tämä pitäisi lisätä Foorumin sääntöihin. Ja niin teenkin.
Onpas paska sääntö. Tolla säännöllä voi bannata henkilöitä joista nyt ei henkilökohtaisesti satu pitämään. Mut hei selänpesurinki päättää mikä on urpoilua ja mikä ei eiks niin?
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Onpas paska sääntö. Tolla säännöllä voi bannata henkilöitä joista nyt ei henkilökohtaisesti satu pitämään. Mut hei selänpesurinki päättää mikä on urpoilua ja mikä ei eiks niin?
Heh, olipa yllättävä vastaus. Mikä selänpesurinki, tästä nyt on saanut lukea vuosia, että kun "selänpesurinki sitä ja tätä". Ai se käyttäjäryhmä vai? Onks se jokin oikea porukka tai silleen?
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Onpas paska sääntö. Tolla säännöllä voi bannata henkilöitä joista nyt ei henkilökohtaisesti satu pitämään. Mut hei selänpesurinki päättää mikä on urpoilua ja mikä ei eiks niin?
Tämä "modet bännää ne joista eivät tykkää" argumentti on kyllä ihan hauska, mutta valitettavan epätosi.

Itse asiassa aiheesta "hahmot, tyypit ja rangaistuksen anatomia F1-Forumilla saisi kyllä aikaan mielenkiintoisen keskustelun."
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Albert Oil -lainauksessa siis lukee ensinnäkin "totaaliurpous", ei "totaaliurpoilu" ja toistennakin "raskauttavampi" ei "automaattibannin aiheuttava".
 
Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mun mielestä on jokseenkin itsestäänselvää raskauttavampaa olla totaalinen urpo kuin käyttäytyä vittuillen.

Ja tuo JPP:n huomautus siitä, että totaaliurpouskaan ei johda automaattiseen ikibänniin (TJEU: Pyryfin asema moderaattorina eikä suinkaan ikibännättynä).

Lisäksi tahdon, että pöytäkirjaan merkitään, ettei vittuilu ole suinkaan millään muotoa negatiivinen asia. Tai voidaanhan me tietenkin vaan istua täällä tuppisuina katselemassa Jonin kuvia.
 

Örfil

Guest
Sano nyt, olenko urpo vai vittupää?
Ei ole pakko vastata, etenkään jos olen molempia ;)
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Onko menty jo niin huonoon tilaan, että pitää keinotekoisesti pitää yllä keskustelua? Ei kait tämä nyt sentään mikään F1-Areena ole?
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Jep. Ja mun mielestä FWOB o iha molkko.
 
Ylös