Vittuilen kaikille!

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Pakko kertoa, että jos olen ärsyttävä niin en kuitenkaan vihaa ketään teistä.

Tässä on viimeaikoina esiintynyt sellaista ilmaa, että minä olen huono ihminen joka kettuilee kaikille muille.

En kuitenkaan tunnista itseäni tuosta. Myönnän kettuilevani tuon tuostakin erilaisille jopa itse kategorisoimilleni ryhmille tai mielipidevangeille, mutta en tunnusta olevani ilkeä kenellekään keskustelijalle tarkoituksellisesti.

Siksi en myöskään ymmärrä itseeni suunnattuja ilkeydenosoituksia. Minulle kuulemma voi vittuilla suoraan vaikka minä itse en kohdista kehenkään keskustelijaan itseensä mitään ilkeää.

Pyydän anteeksi kaikilta hahmoilta mutta varoitan samalla, että jatkan kyllä sanan säilän heiluttamista joka suuntaan.

En kuitenkaan jatkossakaan sivalla miekallani ketään yksittäistä ihmistä tai nimimerkkiä.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Eiks se oo rehdinpää vittuilla suoraan kuin mutkan kautta kierrellen ja kaarrellen?
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Tuon allekirjoitan. Jatkuva jahtaaminen ja nälviminen on toinen juttu.
Viittasin lähinnä siihen, että tolla sun periaatteella voi vittuilla siten, että tietää toisen kuuluvan johonkin ryhmään (tai kategorioi itse hänet johonkin tiettyyn ryhmään), ja vittuilee sitten sille ryhmälle. Täten vittuilun kohteena on mutkan kautta myös se toinen keskustelija.

Toinen voi reagoida tietysti tohon mutkan kautta vittuiluun vittuilemalla mutkan kautta itsekin, mutta minä en ainakaan jaksa. Helpompi sanoa vaan ihan suoraan.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Siis minusta tällaiset foorumit ovat olemassa siksi, että täällä sivalletaan sanan miekalla tosi rankasti.

Mutta siinä vaiheessa kun täällä aletaan sättimään muita keskustelijoita niin homma on ohi.

Siinä kohtaa voidaan siirtyä suoli 24-kanavalle tai jäädä nauttimaan samaa paskaa tänne.
 
Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Siis minusta tällaiset foorumit ovat olemassa siksi, että täällä sivalletaan sanan miekalla tosi rankasti.

Mutta siinä vaiheessa kun täällä aletaan sättimään muita keskustelijoita niin homma on ohi.

Siinä kohtaa voidaan siirtyä suoli 24-kanavalle tai jäädä nauttimaan smaa paskaa tänne.
Pure omenaa:frank:

Jatka samaan tahtiin :thumbup:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ota Törni tästä mallia! Se tunne, se tunne! :alppu:

Mainitten vielä mahdollisesta homoleimasta huolimatta, että vaikka Törni menet meikäläisestä monta piirua realistisempaan suuntaan olet silti lempihahmojani täällä.

*halipussaa*
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Ota Törni tästä mallia! Se tunne, se tunne! :alppu:

Mainitten vielä mahdollisesta homoleimasta huolimatta, että vaikka Törni menet meikäläisestä monta piirua realistisempaan suuntaan olet silti lempihahmojani täällä.

*halipussaa*
Kiitoksia neuvoista ja kommenteista. Minä arvostan myös sinut tosi korkealle täällä :thumbup:

Minusta oleellista on se, että ei vittuilla täällä kavreille mutta annetaan sanan säilän silti heilua hulluna :alppu:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Minusta oleellista on se, että ei vittuilla täällä kavreille mutta annetaan sanan säilän silti heilua hulluna :alppu:
Mun mielestä taas kannattaa aina vittuilla ihan kenelle vaan, mikäli vain mieli tekee.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Saat anteeksi, uhkailuista et tai saat chilikastikkeesta juomispakkona kuumana, kun minulla se on keittiössä valmistumassa.:D
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Vittuilu-aiheisten toikkien perustajat on kategorisesti kaikki täysiä pellejä ja luusereita!
Ketään henkilökohtaisesti erikseen mollaamatta tai kehenkään kohdistamatta.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Otsikosta tuli mieleen, että tänään on taas tilaisuus havainnoida, että mitäs muuta Turkuun kuuluu.
 
Ylös