Vittumaisin tekosi

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Mikä on vittumaisin tekosi? Muuta nimet ja muu tarvittava, mutta alahan laulaa sika. Palkintona terapeuttista hyvää oloa virtuaalisen omatuntopyykin seurauksena.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vuonna -95 tuli pöllöltyä parisuhteessa. Sen verran otti itsetunnon päälle että jäi viimeiseksi kerraksi.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Vuonna -95 tuli pöllöltyä parisuhteessa. Sen verran otti itsetunnon päälle että jäi viimeiseksi kerraksi.
About noihi aikoihin joskus 1-3 luokilla tuli potkittua yhtä ihan täysiä munille.. toivon että on vielä nykypäivänä isäksi..
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26846
Neljännellä luokalla äidinkielen tunnilla pieraisin kuuluvaäänisesti. Sellainen lyhyt, mutta reipas, sopivasti miljööseen istuva ja ilmapiiriä säväyttävä, hajuton teos. Alkoi suurehko naurunremakka. Nolostuin. Kunnes tajusinkin yhtyä nauruun. Nimittäin naurunkohteena olikin yllätyksekseni takanani istunut Pikkupillu (nimi muutettu) jonka ansioksi pieruni oli erehdyksessä laskettu. Hiljainen tyttö ei esittänyt sanallista vastalausetta vaan istui mykkyrällä naama punottaen. Ihan turhaan se nolostui, komea pöräytys se oli eikä saatanan hutsu edes kiittänyt tekijänoikeuden luovutuksestani.

Oikeastaan tämä olikin Pikkupillun vittumaisin teko. Täytyypä miettiä vielä onko itse tullut ilkeiltyä.
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Mita sa urpo tallaisia utelet?

Jos oikein hakemalla haetaan niin se oli se kun annoin sulle vittumaisuuttani vaseliinin sijaan Turtle Waxia kanarianmatkalla. Jouduit vetamaan ammattiylpeydesta loppuun asti. Se oli sulle ihan oikein.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Itselle on käynyt niin, että matikan tunnilla multa tipahti kynä lattialle. Kurotin sitä ja riäpähän siinä pääsi. Vieruskaveri huusi että" Se oli Mosse, Se oli Mosse".

Opettaja, Salmian Jokke, otti tilanteen haltuun toteamalla: Joku meinas pierasta, mutta veti takaisin niin että narahti.

Sanonta on edelleen aktiivisesti käytössä.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Mita sa urpo tallaisia utelet?

Jos oikein hakemalla haetaan niin se oli se kun annoin sulle vittumaisuuttani vaseliinin sijaan Turtle Waxia kanarianmatkalla. Jouduit vetamaan ammattiylpeydesta loppuun asti. Se oli sulle ihan oikein.
MOTHERFUCKER!! Ei siinä, kiilto oli kohdillaan. Tuli juutalainen olo.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Kai se vittumaisin on sitten se, kun "säädin" aikoinaan kaverin tyttöystävää keittiön ja makkarin puolella (siis heidän yhteisessä asunnossaan) samalla kun herra itse istui muiden vieraiden kanssa olkkarissa.

Puolustuksekseni on kuitenkin sanottava, että se pimu teki aloitteen :frank:

Hämmästyttävintä (ja samalla nolointa) on kuitenkin, että muutamaa viikkoa myöhemmin kundi kertoi mulle huomanneensa mitä tapahtui, mutta kuittasi asian sillä, että "se nyt on semonen k*llihaukka..." :eek!:

Alkoholilla oli osuutta asiaan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Väärälle tytölle ilmaantui fritsuja kaulaan. Sanoin sitten puolustukseksi oikealle tytölle, jotta kuristamisesta ne jäljet. Ei ollut niinkuin...en minä tiijä -->
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Väärälle tytölle ilmaantui fritsuja kaulaan. Sanoin sitten puolustukseksi oikealle tytölle, jotta kuristamisesta ne jäljet. Ei ollut niinkuin...en minä tiijä -->
LOL! Kuristamisesta? Oli aikoinaan tyttöystävä puolisen vuotta joka hinkui kuristamista seksin yhteydessä. En yhtään pystynyt siihen. Kertaakaan en kuristanut vaikka vaati. Outo mimmi. Mä nyt en vaan halua tuollaisia juttuja tehdä kun ei siitä saa mitään.
 
Ylös