Voi hetukanlauta!

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Pyörän avain katkes vaijeri lukkoon ja vaijerilukko on ympäröity katuvalon ja pyörän rungon ympärille!!!
Mitenkäs helvetissä mä nyt ajelen?

Hemmetti. Eikö ne osaa tehdä avaimia, mitkä ei katkea...Kolmas vuoden sisälle, mikä osuu kohdalle.

Mistäs mä nyt jotku peltisakset repäisen...Ei taida löytyä mun omistamasta ikean monitoimityökalupakista, joka on pienempi kuin mun meikkilaukku by the way.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Itsellä on pyörä varastossa ja ainut avain jossain hatelikossa, kun taskuun tuli reikä. MIKSEI OSATA TEHDÄ KUNNON TASKUJA?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Laitat kato tikapuut lamppua vasten ja niillä kiiveten pujotat lukon pyörineen pois pylväästä. Heti luovuttamassa.

EDIT: Vai puuttuuks siitä IKEAn boksista muka tikapuutkin?
Itte oisin kyllä kaivanu vaan katuvalon maasta irti.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Laitat kato tikapuut lamppua vasten ja niillä kiiveten pujotat lukon pyörineen pois pylväästä. Heti luovuttamassa.

EDIT: Vai puuttuuks siitä IKEAn boksista muka tikapuutkin?
no ei! Tottaha toki sielä tikapuut on, mutta mä vaan en osaa käyttää niitä! En tiedä, kummat jalat pitäis laittaa maahan. Mä hrkitsin jo auton kkonepellille kiipeämistä ja lukon läpi pujottamista, mutta tajusin, että ei sillä silti vois ajaa kun metrin kerrallaan ja sit pitäis taas kääntää pyörää...
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Mikä on hetukanlauta ja ennen kaikkea mitä sä niillä peltisaksilla olisit tehny?
Nokun en viittinyt sanoa jumalautaa tai helvettiä niin mieleen pömpsähti hetukanlauta. Niin.

Ja peltisakset nyt oli ensimmäinen asia jonka keksin leikkaavan metallia ja vaijerilukkoa kutsutaan vaijerilukoksi siksi että se on tehty vaijerista ja vaijeri on tehty metallista, joten tarvitsen metallia leikkaavat pihdit leikatakseni vaijerin poikki.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Kolmas kerta jo vuoden sisään? :eek:
No yks meni itseasiassa kun kaverin kans oltiin laittamas työpaikan takaovea lukkoon. Se mä pönkkäsin kakkosnelosella niin ettei ovea saanu ulkopuolelta auki.
Yks matkalaukun lukon avoin katkes myös ja nyt tää..
Viime vuonna missattiin lentoja ja nyt katkee avaimet..
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Nokun en viittinyt sanoa jumalautaa tai helvettiä niin mieleen pömpsähti hetukanlauta. Niin.

Ja peltisakset nyt oli ensimmäinen asia jonka keksin leikkaavan metallia ja vaijerilukkoa kutsutaan vaijerilukoksi siksi että se on tehty vaijerista ja vaijeri on tehty metallista, joten tarvitsen metallia leikkaavat pihdit leikatakseni vaijerin poikki.
Hyvä! Mä jo pelkäsin että tossa ei olis ollu mitään logiikkaa.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Tosi heikkoja lukkoja tai sitten Laralla on ruista ranteissa.

Väännätkö Lara ihan varmasti aina oikeaan suuntaan niitä avaimia?!
Tuosta mä en ollu koskaan oikein varma...
Ja siis riskihän mä oon. Niinku mika halvari mutta laiha.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24206
Sijainti
lappeen Ranta
Mulla on venetrailerissa joku mikä lie kiinalainen riippulukko, jonka avainta saa väänneltyä mutkalle paljain käsin. Vissiin uudenvuoden tinasta tehty se avain.
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Myy se polkupyörä jollekin vähemmistöryhmälle kympillä. Jää vierelle odottamaan kun ne irroittaa sen puolessa minuutissa ja osta kulkuväline takaisin kahdella kympillä.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Mussa on hei mehe aina logiikkaa.. Ja sekös sua pöptyttää!
Ei epäilyksen häivää tässä asiassa. Lainaan muotoillen M. Saarelaa:

Ei Nietzsche
sieluani ravitse
kun ei se tunnu ytimissä ja luissa

Ei jatsi
vaikkois kuinka tiukka ansatsi
koskaan kunnolla tärise munaskuissa

Mut sen tekee pöp pöp pöp
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Kai siinä IKEAn boksissa nyt sentään polttoleikkaus vehkeet on. Kosautat kunnon polttoleikkaus liaskat ja leikkaat sen tolpan poikki.

Lukkoa ei kannata irroittaa siitä rungosta. Se muistuttaa siinä kivasti, että on vähän varovaisempi niitten avaimien kanssa ja sitten se ihan mukava koriste :thumbup:

Varo sitten, ettei tule roiskeita varpaille sulasta metallista. Voi mennä kynsilakat varpaista piloille :eek:

Ja ole varovainen ettet jää kaatuvan katulampun alle :thumbup:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Ei epäilyksen häivää tässä asiassa. Lainaan muotoillen M. Saarelaa:

Ei Nietzsche
sieluani ravitse
kun ei se tunnu ytimissä ja luissa

Ei jatsi
vaikkois kuinka tiukka ansatsi
koskaan kunnolla tärise munaskuissa

Mut sen tekee pöp pöp pöp
Asian ytimessä.
Koskahan sä mehe pääset mun ytimeen? :D
 
Ylös