Vuoden Forumisti 2018

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
On jälleen aika valita Vuoden F1-Forumisti. Systeemi on hieman muuttunut aiemmasta, sillä tänä vuonna äänestetään vain kolmea parsaa! Äänestysoikeus on kaikilla ykkösnickeillä (kakkosnickit älkööt vaivautuko) sekä:

- Ennen syyskuuta 2018 rekkautuneilla (eli elokuun 31.pv on viimeinen rekkautumispäivä)
- Vähintään 60 postausta saavuttaneilla

Äänet annetaan tähän otsikkoon, minulle on turha niitä privana lähettää (pl poikkeustapaukset).
Aulisgerlanderina ja ääntenlaskijana toimin minä ja vain yksin minä. Valitusoikeus on mutta kuka näistä nyt...

Tasapisteissä voiton ratkaisee ykkössijojen (tai kakkos- tai kolmossijojen jne) määrä. Vain yksi ääni per hahmo eli sama nimi ei saa olla listassa kahteen kertaan.

Äänestysaika alkaa nyt heti. Äänestysaika päättyy 31.12.2018 kello 23:59.59. Virallisena kellona toimii Forumin oma kello. Antakaa ääni oikein kirjoitetulle nimimerkille, ettei joku hahmo saa toiselle nimimerkille kuuluvia ääniä. Vain täydelliset äänestykset huomioidaan. Eli joko ääniä 3 hahmolle tai ei kenellekkään. Jos huomaan virheitä äänestyslipukkeissa esim epähuomiossa äänestetty jotain nimimerkkiä kahteen otteeseen, tai vain 2 nimimerkkiä muistettu listata, niin pistän (tai joku avulias) asiasta takaisin päin postia ja puuttuvan kohdan saa muuttaa, ei kuitenkaan vaihtaa äänestämiään hahmoja tai järjestellä uusiksi. Älkää kertoko tarinointeja, miksi päädyitte ko. nimimerkkeihin, sitä varten on oma ketju Vapaalla. Äänestettävän nimimerkin täytyy löytyä Members listista, eli hahmo ei ole ikijäähyllä tai keksitty. Ja vain oikein kirjoitetut hahmot huomioidaan.

Itseään ei saa äänestää eikä myöskään Nissan Micraa. Pisteytys on 5 - 3 - 1.
 
Viimeksi muokattu:

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
1. IntriguingMan
2. Don Vito
3. hila
 

Bunder

Well-known member
Liittynyt
21.2.2017
Viestit
835
Eihän tästä ole epäselvyyttä, kun puhutaan ykkösestä. Hienoa että jaksat availla kisaennakoita ja muita

1. hila
2. spotter 90
3. Mosse
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
1. DW
2. WebSlave
3. Fagerholm
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18363
1. IntriguingMan
2. K. August
3. jjv
 
Ylös