Vuoden Forumisti-äänestys-äänestys(?)

Äänestystapa?

  • Julkinen

    Äänet: 32 53,3%
  • Salainen (äänet privana kouvotsvonille)

    Äänet: 14 23,3%
  • Saa vapaasti valita

    Äänet: 7 11,7%
  • Ihan kulahtanut juttu, skipataan

    Äänet: 7 11,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    60
  • Äänestys suljettu. .

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Pistetäänpäs tämmöinen nyt kehiin, jotta Forumilla näkyisi muutakin kuin Kimin ura ja kausi 2010 sitäjatätä.. Kohta olisi aika Vuoden Forumisti-äänestyksen ja tähän otsakkeeseen saa tulla kertomaan pitäisikö tänäkin vuonna pistää pollaten äänestystapa, vai mennäänkö viime vuotisella, jossa kaikki äänet olivat julkisia?

Itse en kannata sitä, mutta jäävään itseni nyt.
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Vahva epäilys että julkisuus vaikuttaa äänestämiseen, joten vaalisalaisuus voisi olla paikallaan.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Eiköhän äänestystulos ole totuudenmukaisempi mikäli salaisena äänestetään.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Tässä tapauksessa kannatan sitä paljon mainostettua vaalisalaisuutta. Omat äänensä voipi sitten halutessaan tuoda julki.
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Eiköhän äänestystulos ole totuudenmukaisempi mikäli salaisena äänestetään.
Luultavasti on, tai voisi olla (ei vaikuta ainakaan minuun).

Minua tässä mietittyttää tulokset, ennenkin on paljon ollut äänestyksiä mutta tuloksia en ole nähnyt, johtuneeko sitten siitä ettei toikkia oikein löydy nopeasti ja tulosten julkistamisajankohta on epäselvä.

Jos salainen äänestys tulee käyttöön niin toivon että heti topicin alussa on kerrottu milloin äänestystulos julkistetaan, siis sen lisäksi että kerrotaan viimeinen äänestyspäivä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Luultavasti on, tai voisi olla (ei vaikuta ainakaan minuun).

Minua tässä mietittyttää tulokset, ennenkin on paljon ollut äänestyksiä mutta tuloksia en ole nähnyt, johtuneeko sitten siitä ettei toikkia oikein löydy nopeasti ja tulosten julkistamisajankohta on epäselvä.

Jos salainen äänestys tulee käyttöön niin toivon että heti topicin alussa on kerrottu milloin äänestystulos julkistetaan, siis sen lisäksi että kerrotaan viimeinen äänestyspäivä.
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=27831
Aikaisempina vuosina mainittu koska äänestys päättyy. Voisi kait lisätä lauseen "tulokset lasketaan, kun laskija selvenee."

Äänestysajan jälkeen näemmä olen saanut laskettua pisteet 11 minuutissa 2008, 1h 28min 2007.. Notten nyt ihan etanoinut ole:frank:
 
Viimeksi muokattu:

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Joo hyvältä tieten vaikuttaa kun on noin pian tulokset tulleet.. Olen varmaan ajatellut että siinä on semmosta toleranssia kuitenkin ja asia jäänyt elämään..
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18204
Yksityisesti on hyvä. Toki jos haluaa muille ilmoitella kenelle on äänet antaneet, niin se suotakoon.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Järkätäänkö tänä vuonnakin Varjoäänestys?
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Järkätäänkö tänä vuonnakin Varjoäänestys?
Typerää sekoittaa plussia ja miinuksena keskenään. Erikseen voidaan äänestää vuoden inhokkia, äänet vaan privalla kouvolle. Voittajalle bannia.
 
Ylös